{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.224 visninger | Oprettet:

Død harddisk og gendanelse af bærbar {{forumTopicSubject}}

Så er vores harddisk HELT død, der er intet at gøre ud over en ny. Men hvor kan man købe sådan en til rimelig penge nu op til jul ?

Der er intet på den ud over papirkurven som har slettet ALT. Intet kan "pilles" ud af den.

Vi har fået de ting vi gerne vil beholde gennem et andet program med en hund ???

Vores andet "problem" er at den cd, vi skal bruge til at gendanne bærbaren har vi ikke, hvor kan den skaffes henne? Kan man bruge et usp stik hvor de programmer man skal bruge er, og kan man bruge dem når de er på et usp stik?

Jeg fik ikke liiige hørt min kære nørdt af en far om det. Og nu er han jo taget på ferie....

Så kære alle, hjælp mig. Tak:)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Død harddisk og gendanelse af bærbar
  • Casper S
    Casper S Tilmeldt:
    apr 2007

    Følger: 1 Svar: 161
    #1   19. dec 2011 Jeg er ikke med :S

    I har en harddisk som i mener er helt død, men alligevel kan i godt gå ind i windows og kigge i papirkurven eller hvordan?

    Harddiske koster kassen pga. oversvømmelser i asien hvor de bliver produceret. Så de billigste for jer ville nok være enten at købe en ny bærbar - alt efter hvor god den nuværende er. I kan også købe en brugt harddisk, eller en helt ny - brug edbpriser.

    Du kan godt bruge en usb stik, så skal du sikkert ind i bios og ændre hvor den skal boote fra, under opstart.


  • #2   19. dec 2011 Den er helt død nu, Før den gik helt død kunne vi se alle vores ting i papirkruven, men fik dem ikke flyttet. På daværende tidspunkt.

    Skal det var en bestemt harddisk eller kan "alle" bruges?


  • Casper S
    Casper S Tilmeldt:
    apr 2007

    Følger: 1 Svar: 161
    #3   19. dec 2011 Det skal være en 2.5" højst sandsynligt.

  • #4   20. dec 2011 Nillarh

    hvilken computer er det, den må jo have et navn og et serie nummer, det ville nok være smart at skrive,


    Steffen F

    lade være med at give råd, på noget du ikke har forstand på?! smiley


  • #5   20. dec 2011 Hvordan er det lige du mener det er mere besværeligt at boote via en usb stick. For det er da noget nemmere og hurtigere end en cd.


  • #6   20. dec 2011 The O

    men du skal lige lave den først, det skal du jo ikke hvis du køber en cd...


  • #7   20. dec 2011 Dennis, Hva ville du evt skulle have for sådan en?

    Det der står nede under:

    Serial: Cnf9424kh
    Product: Vt357da#tud
    Warranty: 1 year
    Model: Dv7-3012eo

    windows 7, er der på den.


  • #8   21. dec 2011 Rasmus. Det er da super nemt med et program som microsoft selv tilbyder. tager ca 4-5 min,


  • #9   21. dec 2011 Der står windoxs 7 på forsiden af den. Og ikke andet. smiley

    Kan lige kigge på den senere.


Kommentér på:
Død harddisk og gendanelse af bærbar

Annonce