{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
849 visninger | Oprettet:

Trådløs taber forbindelse konstant {{forumTopicSubject}}

Hejsa Baboom

Hvordan kan det være at jeg kan købe mig et helt nyt tastatur og mus i trådløs, det spiller bare, og jeg kan sidde i den afstand fra min PC som mit stuebord nu er uden den hakker det mindste..
Her inde for de sidste par dage er den begyndt og sætte ud, tabe forbindelse, hakke og meget mere, og det bliver værre og værre.. har skiftet batterier i det hele, og det hjælper på ingen måde..

Hvad fanden er det jeg gør galt siden det lort ikke vil fungere korrekt ? (Det lettede og tale grimt om det)

Mvh

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Trådløs taber forbindelse konstant
  • #1   20. dec 2011 Støj fra andre ting. microbølge ovn. ovs. Hvor sidder din modtager i din pc? bag på?

Har selv oplevet det og det hjalp at sætte modtageren et andet sted.

• #2   20. dec 2011 hvis din modtager er filtret ind i ledninger så få den fri ligesom the O siger så kan støj komme fra elektroniske kilder:)

• #3   20. dec 2011 Den sidder i fronten af PC'en.. den står helt alene i stuen.. dog ved siden af TV'et som er skærmen.. men den sidder meget længere fremme end alle ledninger osv osv.. og i starten virkede det jo fint.. har fundet ud af der er bluetooth i PC'en, og kunne fristes til at tro det måske er det der driller lidt.. bluetooth på mobilen er slået fra, så det kan ikke være det.. nu er den rykket om på bagsiden af PC'en i en 2.0 port, og nu er der ingen problemer.. men det underlige er, at der kunne den ikke modtage i starten :S

• #4   21. dec 2011 Elektronik er underligt til tider...

Kommentér på:
Trådløs taber forbindelse konstant

Annonce