{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.319 visninger | Oprettet:

Playstation 4, udgivelses dato og andre spørgsmål! {{forumTopicSubject}}

SØGER KLOGE ERFARNE HOVEDER!

Hej Baboom,

Jeg vil spørge om to ting:

Hvornår bliver Playstation 4'eren udgivet? Vil gerne, hvis nogle er stensikre og kan begrunde deres svar....

Hvis Playstation 4'eren udkommer her i November 2012, hvornår vil Playstation 3'eren så falde i værdi?

Tak for hjælpen på forhånd.

Mvh. Frederik

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Playstation 4, udgivelses dato og andre spørgsmål!
  • #1   27. dec 2011 dream on, der går vist mindst et par år endnu

• #2   27. dec 2011 Tak for hjælpen til Baboom's haj og Mikkel N.

Skal jeg så ikke stole på dette?
    http://www.ps4playstation4.com/ps4-release-date-countdown-begins

Jeg skal bruge denne information, fordi jeg skal vide om det er et godt tidspunkt at sælge sin maskine på.

Mvh. Frederik

• #3   27. dec 2011 de kommer ikke med noget lige forløbig, hørte af de ik ville komme med noget før blueray var out datet smiley

• #4   27. dec 2011 Der er ikke sket noget specielt over konsol teknologi af andre virksomheder, så hvorfor skulle de gøre det? smiley

Men Abe, Microsoft har jo bekræftet at de er igang med xbox 720? smiley

• #5   27. dec 2011 Tak for jeres hjælp, Mikkel, Abe og Mathias.

Der er forskellige meninger og holdninger om hvornår maskinen udkommer. Nogle mener i slut 2012, fordi der har været 6 års mellemrum mellem hver Playstation, hvor 3'eren jo udkom i 06, 2'eren i 00 og 1'eren i 94.

Andre mener, at det hænger sammen med udgivelsen af den nye Xbox 720.

Der er også mange andre forslag.... Nogle mener, at den kommer om flere år, så som fem år eller måske endda mere, men det tror jeg ikke på. Den kommer højst sandsynligt inden for de næste kommende to år.

Men tak for hjælpen alle sammen! Med hensyn til salg, ville det være et godt tidspunkt at bytte/sælge den nu? Hvis der kommer en PS4 om 11 måneder, flader PS3'eren vel meget snart i værdi?

Mvh. Frederik

• #6   27. dec 2011 Forresten kunne man jo gå ind og se, hvornår det blev offentligt gjort, at de andre Playstationer udkom.
    F.eks. Playstation 3 udkom i Oktober 2006, hvilket blev offentligt gjort i Maj 2006. (Bare et eksempel).....
    Så kunne det være, at man kunne finde bevismateriale, hvis man kan finde en rækkefølge.

Mvh. Frederik

Kommentér på:
Playstation 4, udgivelses dato og andre spørgsmål!

Annonce