2.420 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 16 Svar

iPhone 4S - strøm iPhone 4S - strøm

har gået og tænkt meget over det her, men jeg har jo en iphone 4S, og bruger den ikke så meget, altså jo et par opkald om dagen, måske sms i 15-30 min.. men synes det er fantastisk at den ikke kan holde strøm i mere en 14-20 timer, og de siger jo at den ikke holder mere strøm.. men nu bliver jeg jo så i tvivl om det er en fejl med min iphone, for kan jo ikke bytte den når den er "defekt".. så skal jo have sendt den til rep.. men hvor lang tid ca holder jeres strøm, jeg spiller næsten aldrig på den.. og er ikke så meget ude at musik programmet kan tage alt strømmen.. har bare undret mig over, at en dag som i dag, hvor jeg har snakket 10 min i mobil, sendt 4 sms'er.. og egentlig bare haft den med mig.. at den så fra kl 11 til kl 21.30 kun har 25% strøm tilbage smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskift vandhane 700 kr.
  • lave gyngestativ 700 kr.
  • Opsætning af spejl,vægreol og knagerække 1.096 kr.
  • Samling af MARTINSEN GAS GRILL model 160 002 476 kr.
  • Opsætning af lampe 250 kr.
  • Fjernelse af rødder fra buske. 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  iPhone 4S - strøm
  • #2   29. dec 2011 Fejlen skulle været rettet med den seneste software. Så hvis du ikke har opdateret den, er det bare med at komme i gang

• #3   29. dec 2011 jamen har jo lige netop opdateret den til det nyeste.. og der står i itunes at den er ajour.. men synes bare ikke rigtig at det har fungeret..

• #4   29. dec 2011 Hmm ja så er det bare til rep med den.

4 ejerne havde samme problem efter at have opdateret til iOS 5 men der blev fejlen rettet med den seneste opdatering.

• #5   30. dec 2011 okai.. det vidste jeg ikke, at det var iOS 5 der egentlig gjorde det.. nå.. jamen så må jeg jo afsted til butikken i morgen.. smiley

• #7   30. dec 2011 camilla sørensen - ja, og det er jo det jeg ikke forstår, fordi hvis jeg nu gjorde det samme, så var det jo normalt.. men begynder jeg først at høre musik på den eller spille spil når den ikke er i oplader, ja så skal den en tur i opladeren midt på dagen også smiley

• #8   30. dec 2011 Husker du at dobbelt klikke på Home knappen og lukke alle de programmer du har kørende ?

Under meddelser, slå alt det fra du ikke skal bruge i den menu..har personligt selv kun facebook og sms'er der

• #9   30. dec 2011 ja det gør jeg så ikke så tit, da jeg ikke bruger min mobil så ofte, da jeg jo skal spare på strømmen.. men har lige tjekket der var kun 5 programmer åbne, opkald, besked, kamera, foto og facebook..

• Danni
    Danni Tilmeldt:
    maj 2007

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 416
    #10   30. dec 2011 Har os 4s med nyeste software og den holder heller ikke særligt godt - ihvertfald ikke iforhold til min tidligere 4

• #11   30. dec 2011 jeg har en iphone 4 den skal lades hverdag

så tror selvfølgelig der er et software problem på den samt så skal vi jo også huske hvor megte man har skræmen tænd i løbet af dagen der er jo ting man selv kan gøre for at spare på strøm så den holder længere

• leif p
    leif p Tilmeldt:
    jan 2007

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 33
    #12   30. dec 2011 den er jo også online hele tiden, så den "snakker" med nettet hele tiden... og det koster strøm

• Heino H
    Heino H Tilmeldt:
    maj 2010

Følger: 1 Emner: 15 Svar: 91
    #13   30. dec 2011 Min 4S holder ihvertfald strøm i 2 -3 dage - jeg spiller en del, sms en del, snakker kun lidt, men bruger den meget som "ekstra pc", så synes nu min holder ganske ok strøm. Under alle omstændigheder bedre end min tidligere SE X10 mini pro.
    Så jeg har ingen problemer

• Heino H
    Heino H Tilmeldt:
    maj 2010

Følger: 1 Emner: 15 Svar: 91
    #14   30. dec 2011 men har osse valgt at "spare" på strømmen og lukke alt ned, jeg ikke bruger i det daglige såsom bluetooth osv.

• Peter G
    Peter G Tilmeldt:
    maj 2008

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 5
    #15   30. dec 2011 Du skal gå ind i lokalitetstjenester - systemtjenester og fjerne det punkt der hedder "indstille tidszone". Det er den der er fejl i, og den gør at strømmen forsvinder hurtigt.

• #16   31. dec 2011 jeg fik igår at vide at jeg lige skulle prøve at opdatere den igen, og se om det hjalp.. det gjorde jeg så igår aftes.. og da jeg gik i seng kl 22.45, var der præcis 70% strøm på.. er lige stået op nu 12 timer senere..uden at have brugt mobilen eller noget som helst, og nu er der ku 29 % strøm på.. det vil sige 41% strøm på 12 timer i standby eller hvad det nu hedder.. så det vil sige 30 timers standbytid har den, så er batteriet helt flad.. alle programmer var lukket ned, ingen bluetooth, ingen wifi.. inge ting som kunne trække ekstra strøm.. og ifølge apple skulle den kunne holde standby i op til 200 timer, synes bare der er langt fra 30-200 ?

• Peter G
    Peter G Tilmeldt:
    maj 2008

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 5
    #17   2. jan 2012 Gør nu det jeg har skrevet ovenfor. Arbejder med telefoni til daglig og har 3-4 kunder pr. dag, der kommer med problemet. Det løses når "indstille tidszone" fjernes.

• #18   2. jan 2012 peter G - gik ned i telenor, og de gjorde det du sagde.. men det hjalp desværre ikke smiley

Kommentér på:
iPhone 4S - strøm

Annonce