{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.105 visninger | Oprettet:

Ny stor harddisk, hjælp! {{forumTopicSubject}}

Hej BB

Jeg syntes jeg mangler lidt plads på min computer, og overvejer at sætte en ekstra harddisk ind i den.

Jeg har set på denne: http://files.eetgroup.com/cdata/dk/doc/DS1737-1-1111GB-Barracuda.pdf
det er 2 TB modellen jeg kigger efter

Det jeg primært skal bruge den til, er opbevaring af film jeg har liggende på computeren, og skal kunne afspille dem direkte fra den harddisk

er der nogen der kunne sige om det ville være godt eller skidt? eller muligvis et godt og billigt alternativ?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ny stor harddisk, hjælp!
  • #1   3. jan 2012 Harddiske er stadig ikke faldet i pris efter oversvømmelse. Så jeg ville vente hvis det var mig smiley

  • #2   3. jan 2012 men hvilke specs ville i mene der ville være passende for en sådan en harddisk der skal bruges til at ligges film på?

    det skal siges at det er MANGE film vi snakker om


  • #3   3. jan 2012 Ville tag en ekstern harddisk. Så kan man altid tag den med over til en ven. Har en 2`3 tb til mit mediecenter.

  • #4   4. jan 2012 Den hurtigste, WD RE4 men alt for dyr, og hastigheden er stort set også ligegyldigt når det bare er til at gemme film og sådan noget

    Jeg ville vælge en WD harddisk, men det er kun fordi jeg er WD fan, og har prøvet at skulle sende et defekt drev tilbage til dem, super nemt, de sender et nyt, så kan du kopire alt dataen over på det, også sender du det gamle tilbage til dem, koster kun portoen smiley


Kommentér på:
Ny stor harddisk, hjælp!

Annonce