{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  kan mann
  • #1   12. jan 2012 hvorfor kun en downloade version ?

  • #2   12. jan 2012 Nej du kan ikke sende det på mail.

  • #3   12. jan 2012 Stefan - Det kan man sagtens. Altså ikke bare lige ved at flytte mappen men andre måder. Nu er jeg HA så ingen ulovligheder her i forum smiley

  • #4   12. jan 2012 der får går ingen ulovligheder her


  • #5   12. jan 2012 christian B

    at kopiere en windows ned og lægge det over på en anden computer ER ulovligt, og ja det kan godt lade sig gøre at få det over på en anden computer, men via mail, tror jeg næppe eftersom Windows Vista fylder en pæn slat


  • #6   13. jan 2012 Hehe, synes det er lidt et komisk spørgsmål... For det første er det ulovligt, dernæst vil man aldrig kunne installere opdateringer fordi den ikke kan registreres som et "genuine product" der passer til pc'ens serienummer, hvis det altså er en pre-installeret version som jeg går ud fra. Og så kan langt de fleste mail indbakker maks modtage ca. 25 mb, og Windows 7 fylder (i hvert fald på min computer) 26000 mb Med andre ord vil det med en standard internetforbindelse tage MINDST 75-80 timer at sende den mail og ca. 7-10 timer at hente den... Hmm...

  • #7   13. jan 2012 rasmus s. det er ikke ulovligt jeg har min egen cd key så det er sku ligemeget hvor windows vista kommer fra så om det var en usb nøgle

  • #8   13. jan 2012 christian B

    nej det er IKKE lovligt, hvis du læser hvad der står i din kopi i boksen, den må kun bruges på EN computer, på den må du dog bruge den ubegrænset antal af gange. og den Key der følger med er lavet som klister som man rent faktisk SKAL sætte på sin computer


  • #9   14. jan 2012 Noget helt andet er, at man aldrig vil kunne få det til at virke fordi Windows skal kunne bootes op, og det kan det ikke hvis det bare er kopieret over... Man skal installere det fra en cd eller en fil for at få det til at virke...

  • #10   14. jan 2012 Daniel N

    du kan nu sagtens lave det. Du kan lave en windows backup ned hele systemet og lægge det over på en anden computer, kan bare ikke lige huske hvad programmet hedder.


  • #11   14. jan 2012 Jo jo, men man kan ikke bare kopiere det, det er det jeg mener... Og der vil stadig være den indbyggede sikkerhed man skal forbi for at man kan installere opdateringer uden man får meddelelse om at Windows er uægte...

  • #12   15. jan 2012 nej egentlig ikke, som sagt, du kan lave en back up kopi af hele møget, så det ligger på CD'er og smide det over på en anden comp, så du har eksakt samme opsætning, også med windows aktiveret. men det er ikke helt lovligt

Kommentér på:
kan mann

Annonce