{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
896 visninger | Oprettet:

jacob .
jacob .
Følger: 1 Emner: 97 Svar: 142

Ny mobil måske iphone 4s har lige nogen spørgsmål {{forumTopicSubject}}

Hej jeg overvejer at købe mig en iphone 4s 16gb her i ugens løb men tænkte på om det er et godt køb? har aldrig hørt skidt om iphones før men hvad med denne her.

hvilket cover er godt til iphone uden at der kan komme skidt ind i coveret og gnave sig ind i aluminiums rammen?

har haft kigget på: (link fjernet)

Og hvad med beskyttelses film er det mere eller mindre det samme kval eller skal jeg kigge efter specielt mærke smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ny mobil måske iphone 4s har lige nogen spørgsmål
  • tom a
    tom a Tilmeldt:
    feb 2007

Følger: 2 Emner: 47 Svar: 495
    #1   24. jan 2012 prøv at søge lidt her i forummet , så er der meget skidt at skrive om iphone.

• los a
    los a Tilmeldt:
    apr 2008

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 98
    #2   24. jan 2012 Iphone 4/4s, er de mobiler der har det ringeste signal af alle sagde de i radioen igår, syns personlig også at min 3gs er pisse dårlig til at fange signal. Den næste mobil jeg skal have bliver en htc

• #3   24. jan 2012 Radioen er den bedste kilde til information om gadgets.

• los a
    los a Tilmeldt:
    apr 2008

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 98
    #4   24. jan 2012 Nej ok, men det var en eller anden mobil-nørd der var inde på p4 og udtale sig. Men syns stadig at min 3gs er ringe til at fange signal, men ellers udmærket mobil

• #5   24. jan 2012 Fair nok, det kommer an på hvem der udtaler sig, jeg var lidt hurtig på aftrækkeren.

Jeg har en afdanket 3GS nu, som holder signalet fint, det samme gjorde min iPhone 4 dengang jeg havde sådan en.

Men om 4S har samme problem som mange rapporterer, ved jeg ikke, men jeg formoder Apple har fikset det.

• kkleine h
    kkleine h Tilmeldt:
    jun 2009

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 12
    #6   24. jan 2012 har selv en 4s 16 gb og har aldrig nogen sinde haft det mindste problem med dækning.
    har selv haft alle Iphones'ne og 4s'eren er den bedste har også haft htc og sony erricson som kørte på android intet slår iphone 4s

• tom a
    tom a Tilmeldt:
    feb 2007

#7   24. jan 2012 selv iphone øverste top mener at android er bedre, de kan mere, og er meget nemmere at bruge.

• #8   24. jan 2012 Tom, har du en kilde på det?

• #9   24. jan 2012 Vi har begge 4s de kører i smør og som en drøm.
    Her kommer aldrig nogen HTC telefoner inden for døren igen, det kører og mærker bare langtfra så lækkert som på en iPhone.

• Thomas R
    Thomas R Tilmeldt:
    aug 2010

Følger: 1 Emner: 9 Svar: 450
    #10   24. jan 2012 Har Iphone 4s selv og den er pisse god. Dog vil jeg anbefale dig IKKE at købe den hos 3 med deres lorte abonnement. Det stinker for ondsindet!!! Fejl på fejl på fejl på fejl på fejl..!!!

• tom a
    tom a Tilmeldt:
    feb 2007

#11   24. jan 2012 ja da (link fjernet)

• #12   24. jan 2012 Han er jo ikke "øverste top", og han siger android er lang mere kompleks.

Læs før du skriver.

Han anerkender at android har bedre gps og batteri, samt at Siri ikke virker så godt som det burde.

• tom a
    tom a Tilmeldt:
    feb 2007

#14   24. jan 2012 hva med ar du prøvede at læse.. han er medstifter , kan vist ikke blive højere

• #15   24. jan 2012 Tom - "Han forlod selskabet i 1985."
    Havde han stadig været i selvskabet, havde han 100% sikkert ikke talt sådan om Apple nu har han ikke noget at miste.
    Den artikel kan jo være det rene mundlort, eftersom han havde noget uoverensstemmelser med Apple.

• #16   1. feb 2012 Jeg har en iphone 4s med abbonnement fra telia og jeg er super godt tilfreds. Rigtig godt signal og jeg elsker bare min iphone, den er rigtig fed smiley

Kommentér på:
Ny mobil måske iphone 4s har lige nogen spørgsmål

Annonce