Mit internet virker ikke optimalt {{forumTopicSubject}}
Vil lige lægge ud med at skrive, at jeg absolut ingen forstand har på IT og hvad der hører med der
Så bær over med mig, hvis jeg lyder blank i mine spørgsmål..
Jeg har fået det her nye internet for en måneds tid siden.. Det er en 30/30 forbindelse og fra Sydenergi.
Jeg har fået det sat op, installeret osv. med en trådløs router. Men det virker altså ikke ordentligt.
Før havde jeg internet fra CBB, sådan et usb stik og fik at vide fra alle sider at et godt råd ville være at skifte til noget bedre og at jeg ville blive gladere for det.. Men vil vove at påstå at det internet jeg havde før var bedre end det jeg har nu. Det er langsomt og forbindelsen hopper af hele tiden.. I løbet af en time kan det nemt hoppe af 4-5 gange, hvor den så selv opretter igen efter et par minutters tid.
Er der nogen der kan sige mig hvad der kan være galt? Og hvad jeg kan/skal gøre?
dec 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 30 Svar: 796
Min kammerat havde akuret samme problem da han fik fiberbredbånd.
Denne kunne klare dit problem: http://www.komplett.dk/k/ki.aspx?sku=577517
Og hvis du har en mandlig kammerat med lidt IT viden, eller en pige for den sags skyld, ved de sgu godt hvordan man sætter sådan en op!
- Men ja, ny router. Det pis man får med er sjældent 5 potter pis værd. SPECIELT når det er fiber.
jul 2007
Følger: 25 Følgere: 23 Emner: 264 Svar: 1.839
Må prøve at få fat i en anden så og så satser jeg på det hjælper.
dec 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 30 Svar: 796
Vi har samme problem på min skole. De har en 1000/1000 Mbits forbindelse, men routerne sender kun 3/1 Mbits ud, så der er vi mange om at dele et lille stykke af kagen, og derved er nettet RØV langsomt.
jul 2007
Følger: 25 Følgere: 23 Emner: 264 Svar: 1.839
Tak for hjælpen
Mit internet virker ikke optimalt