6.340 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 18 Svar

Daniel S
Daniel S
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 11

Ikke låst Iphone 4 'Ingen tjeneste' Ikke låst Iphone 4 'Ingen tjeneste'

Hej BaBoom,
Nu har jeg købt en Iphone 4 16gb herinde, som skulle være 8 måneder.

Den har lige været låst til telenor, men nu er den låst op uden problemer.

Nu er det så bare det, at når jeg tager mit simkort i Iphone'n begynder den at søge, men så siger den 'Ingen tjeneste' oppe i hjørnet.

Jeg har gendannet den et par gange uden held smiley

Ved i hvad der kan være galt?

Mvh.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Reparation af vaskemaskine 1.200 kr.
  • Blikkenslager 2.200 kr.
  • Montering af opvaskemaskine 960 kr.
  • Udskift vandhane 700 kr.
  • lave gyngestativ 700 kr.
  • Opsætning af spejl,vægreol og knagerække 1.096 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ikke låst Iphone 4 'Ingen tjeneste'
  • Daniel S
    Daniel S Tilmeldt:
    jul 2010

#2   15. feb 2012 Har gjort det alt for mange gange smiley

• Mia '
    Mia ' Tilmeldt:
    maj 2008

Følger: 1 Emner: 13 Svar: 150
    #4   15. feb 2012 Hvis man går ind i indstillinger - operatør -
    Hvis den står på automatisk, så ryk den blå til siden så den går væk, og vælg selv en operatør.
    Jeg har ingen anelse om det virker, men det kunne godt lyde til at den har stået på hendes tidligere operatør.

• #5   15. feb 2012 Tilslut iTunes og vælg gendan - sådan måtte jeg gøre ved de to jeg havde før de fattede at de var låst op.

Men er du overhovedet sikker på den burde være låst op?

• Daniel S
    Daniel S Tilmeldt:
    jul 2010

#6   15. feb 2012 Har tilsluttet den til Itunes og gendannet den 3-4 gange, uden held smiley

Og ja er sikker på den er låst op, da jeg selv ringet til deres kundeservice og efterfølgende begyndte den at søge oppe i hjørnet smiley

Og kan ikke gå ind i Operatør, den er bare blank.

Tror måske det kan være antennen eller noget smiley Men ville lige høre om I kendte problemet.

• #7   15. feb 2012 IOS 5 kan have problemer med netværket kontakt din udbyder og få dem til at hjælpe dig smiley hjalp for mig og ringe til oister så fixede de det

• Rocky! m
    Rocky! m Tilmeldt:
    feb 2010

Følger: 1 Emner: 4 Svar: 50
    #8   15. feb 2012 prøv og gå ind og slet iphone under instillinger -generenlt - nulstil
    eller nulstil nætværksinstillinger. ellers prøv at lån et telenor simkort og prøv og det virker smiley ellers er det nok antennen

• #9   15. feb 2012 Den er stjålet. Har prøvet nøjagtigt det samme. På en med kvittering endda.

• #10   15. feb 2012 De bliver banned på Apples server i Canada når de bliver meldt stjålet og spærringen gælder worldwide. (Ved ikke om det er lavet om nu-det var 3 år siden)

• #11   15. feb 2012 mobiler er jo ikke låst mere de må ikke låse dm til noget som helst mere det har de ikke måtte et år

• peter a
    peter a Tilmeldt:
    jun 2008

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 102
    #12   16. feb 2012 sune hvor har du det fra de ikke må låse dem.

det er så helt forkert de ikke må låse dem det må de godt, men det er altfor dyrt at låse dem så det gør teleselvskaber ikke mere da du af ligevel skal hver kunne ved dem et halv år.

daniel s prøv med et nyt simkort det kan godt hjælpe

• Daniel S
    Daniel S Tilmeldt:
    jul 2010

#13   16. feb 2012 Har 2 iphones, begge 4'ere. Simkortet virker i den ene og fanger signal, men i den anden siger den bare ingen tjeneste smiley

• #14   16. feb 2012 Nogen gange skal det ikke ind med skeer - her kræves en gummi ged !
    Telefonen er stadigt låst !!! Få nu styr på den del du aner jo ikke hvad taler om i dine egne indlæg.

Kontakt udbyder hvor den er låst til og start helt forfra !

• Daniel S
    Daniel S Tilmeldt:
    jul 2010

#15   16. feb 2012 Tak alle sammen, har lige haft en ven på besøg, og i har ret.

Telefonen er låst. Min kammerat har telenor, og det virket fint alt sammen.

Så må jeg ringe og få den låst op IGEN hos telenor .. smiley

Mange tak alle sammen

• Per N
    Per N Tilmeldt:
    jul 2009

Følger: 1 Emner: 21 Svar: 144
    #16   16. feb 2012 Jailbreak den ;p

• Daniel S
    Daniel S Tilmeldt:
    jul 2010

#17   17. feb 2012 Har jeg prøvet, men den siger stadig igen tjeneste. Tror ikke det virker :b

• Kasper F
    Kasper F Tilmeldt:
    jul 2013

Følger: 1 Svar: 2
    #18   22. jul 2013 kan se det nogle måneder siden, men har faktisk samme problem nu.
    - har du fundet en løsning? smiley

• Kasper F
    Kasper F Tilmeldt:
    jul 2013

Følger: 1 Svar: 2
    #20   24. jul 2013 Hvor er løsningen så..?

• Martin V
    Martin V Tilmeldt:
    apr 2014

Følger: 1 Svar: 3
    #22   28. apr 2014 Jeg er glad for at problemet blev løst - selvom du var nødt til at have fat i dit teleselskab for at få resultater. Hvis andre har lignende problemer men knap så hjælpsomme teleselskaber kunne I måske være interesserede i et gratis iPhone fejlfindingsværktøj, jeg har lavet.

Fejlfindingsværktøjet kan findes her: http://workon.dk/ps3-iphone-gratis-fejlfinding/

Håber det kan bruges af andre, der falder over denne tråd smiley

Kommentér på:
Ikke låst Iphone 4 'Ingen tjeneste'

Annonce