Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Græsslåning + små klip af busk 600 kr.
  • Fræse havestykke 1.625 kr.
  • Vinduespudsning inde og ude 700 kr.
  • Sætte 2 lamper til og hænge dem op. 1.000 kr.
  • Hjælp til hænge tv op , har forsøgt selv , men det mislykkedes lidt . . derfor brug for hjælp til at rette på det . Har ikke boremaskine eller skruemaskine og det er murstensvæg . 300 kr.
  • Rem hoppet af havetraktor 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  NYE IPHONE HOVEDTELEFONER!
  • Rene A
    Rene A Tilmeldt:
    maj 2007

Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 56
    #1   17. feb 2012 Jeg har lige købt dem her idag, og indtil videre kan jeg kun sige gode ting om dem. dertil er der også indbygget mikrofon og skru op-ned knap til iphone og ipod.

(link fjernet)

• #2   17. feb 2012 Dem har jeg faktisk også kigget lidt på, men ville gerne høre folk om der var andre muligheder. smiley

• #3   17. feb 2012 Jeg er super glad for mine B&W P5 høretelefoner, de har remote til iphone og et flot design og ægte hifi lyd

2200kr fra nye af og ned til 1500kr brugt.

• #4   17. feb 2012 Fint bud, men tror ikke lige det er min smag. smiley

• #6   17. feb 2012 http://www.thomann.de/dk/superlux_hd681_b.htm

• Fie H
    Fie H Tilmeldt:
    jan 2010

Følger: 1 Emner: 6 Svar: 27
    #7   17. feb 2012 Dr.Dre smiley

• #8   17. feb 2012 Ikke beats by dre...

• #9   17. feb 2012 gt.. why not..

• #10   17. feb 2012 Patrick S:

Er du også tilfredse med dine hehe? Man føler lidt man har taget røven på nogle ved at købe dem,(antager du har dem, da ikke ret mange kender dem)
    Det er ikke mere end en uge siden jeg foreslog dem til en gut herinde
    (link fjernet)

GT 2.0 !
    Jeg går ud fra du gerne vil have nogle lukkede når de skal bruges på transport. Jeg vil foreslå Sennheiser 380 PRO, de er nemme at drive fra en ipod, da de ikke kræver ret meget og lyden er suveræn! De fås for 800 kr.

• #11   17. feb 2012 Køb Beats hvis du vil have lyd for 500 kr men betale 2500+

• #12   18. feb 2012 jeps! har dem osse, købte dem som midlertidig efter mine 5 år gamle icemat siberia døde... men der går nok noget tid før de bliver skiftet ud for de er sku gode både til musik og gaming....
    Så kan man jo godt fryde sig lidt over dem der sidder med sine fedtede beats og tror de har god lyd ;D

men fanny wangerne er et godt bud hvis du også skal kunne færdes udenfor uden at ligne en tosse
    Prøvede 2001erne i torsdags de spiller osse godt

• #13   18. feb 2012 Enig, eneste ulempe er at de ikke er lukkede, så de er ikke gode at bruge på farten, og synes ikke deres lukkede modeller er videre kønne, bevares går først og fremmest efter god lyd, men synes godt nok de er decidere klodsede at se på de lukkede modeller, så 681'eren bliver hjemme.

Kommentér på:
NYE IPHONE HOVEDTELEFONER!

Annonce