{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
7.768 visninger | Oprettet:

Knogle
Knogle
Følger: 1 Emner: 27 Svar: 466

Kan ikke opdatere windows 7 {{forumTopicSubject}}

Hej.
Min computer kan ikke opdatere, den skriver bare fejl, ifølge microsoft skal man bare prøve igen, men det giver bare det samme resultat.
Jeg har prøvet at slå antivirus fra, og prøvet i "fejlsikret tilstand med netværk" uden held, jeg har prøvet fejlfinding hvor den har fundet og løst problemer, men de er ikke løst når jeg gør det igen.

Kom gerne med nogen forslag til hvad jeg ellers kan gøre smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kan ikke opdatere windows 7
  • Knogle
    Knogle Tilmeldt:
    apr 2009

#1   19. feb 2012 Jeg har søgt på google og set at mange andre har samme problem, men ingen har en løsning.

• Knogle
    Knogle Tilmeldt:
    apr 2009

#3   19. feb 2012 Den har jeg prøvet, jeg kørte den direkte i stedet for at gemme den, den installerede fint men det hjalp desværre heller ikke.
    Vil det give nogen mening at gemme den?

• #4   19. feb 2012 Gem altid så store pakker, de satme trælse at hente igen.

Er din win aktiveret, eller er det fyfy

• Knogle
    Knogle Tilmeldt:
    apr 2009

#5   19. feb 2012 Ok det prøver jeg smiley
    Det er aktiveret og lovligt, men jeg vil helst ikke bruge tid på at gen-installere smiley

Tak for hjælpen smiley

• Knogle
    Knogle Tilmeldt:
    apr 2009

#6   19. feb 2012 Det hjalp heller ikke at gemme det, flot at microsoft kan slippe afsted med at sælge en defekt/mangelfuld vare.

• #7   19. feb 2012 hvad er det du prøver at hente for opdateringer

• Knogle
    Knogle Tilmeldt:
    apr 2009

#8   19. feb 2012 Det er dem herunder lige i øjeblikket:

Sikkerhedsopdatering til Microsoft Silverlight (KB2668562)
    Overførselsstørrelse: 6,0 MB
    Opdateringstype: Vigtig
    Denne sikkerhedsopdatering til Silverlight omfatter rettelser, der er beskrevet i KB 2651026 og 2668562. Denne opdatering er bagudkompatibel med webprogrammer, der er oprettet med tidligere versioner af Silverlight.

Opdatering til Microsoft .NET Framework 4 på Windows XP, Windows Server 2003, Windows Vista, Windows 7 og Windows Server 2008 x86 (KB2600217)
    Overførselsstørrelse: 17,0 MB
    Du skal muligvis genstarte computeren, for at denne opdatering træder i kraft.
    Opdateringstype: Anbefalet
    Med denne opdatering løses problemer med stabiliteten, driftsikkerheden og ydeevnen i Microsoft .NET Framework 4. Du skal muligvis genstarte computeren, når du har installeret denne opdatering.

Sikkerhedsopdatering til Microsoft .NET Framework 4 på Windows XP, Windows Server 2003, Windows Vista, Windows 7 og Windows Server 2008 x86 (KB2633870)
    Overførselsstørrelse: 3,4 MB
    Der er fundet et sikkerhedsproblem, der kan gøre det muligt for en ikke-godkendt, ekstern hacker at kompromittere dit system og få kontrol over det. Du kan hjælpe med at beskytte systemet ved at installere denne opdatering fra Microsoft. Du skal muligvis genstarte computeren, når du har installeret denne opdatering.

Sikkerhedsopdatering til Microsoft .NET Framework 4 på Windows XP, Windows Server 2003, Windows Vista, Windows 7 og Windows Server 2008 x86 (KB2656351)
    Overførselsstørrelse: 5,4 MB
    Der er fundet et sikkerhedsproblem, der kan gøre det muligt for en ikke-godkendt, ekstern hacker at kompromittere dit system og få kontrol over det. Du kan hjælpe med at beskytte systemet ved at installere denne opdatering fra Microsoft. Du skal muligvis genstarte computeren, når du har installeret denne opdatering.

• #9   19. feb 2012 prøv at tage dem enkeltvis fra ms downloadcenter, bare søg google på kb erne

• Dyt Dyt skal vi byt ;
    Dyt Dyt skal vi byt ; Tilmeldt:
    feb 2008

Følgere: 3 Svar: 8
    #10   22. feb 2012 Har du fået det til at virke? Et godt tip som har hjulpet mig på mange computere når updates fejler. Når du søger efter updates har du på samme side mulighed for at vælge "VIS OPDATERINGSOVERSIGT" og anden øverst der, kan du vælge "FEJLFIND PROBLEMER MED INSTALLATION AF OPDATERINGER" denne går ind og søger på fejlen og 9 ud af 10 gange retter fejl, derefter genstart pc, og søg efter opdateringer igen, og som der foreslåes tag lidt af gangen, kan være en enkelt opdatering der fejler.

• Knogle
    Knogle Tilmeldt:
    apr 2009

#11   23. feb 2012 Fejlen var at tjenesten "windows installer" var stoppet, den skulle bare checkes af og genstartes.
    Tak for hjælpen alligevel smiley

Kommentér på:
Kan ikke opdatere windows 7

Annonce