{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
843 visninger | Oprettet:

Tattovering {{forumTopicSubject}}

Står og overvejer at få lavet en tattovering. Har tænkt lidt på at få skrevet Carpe Diem, men syntes der er ret mange der får det lavet så ville hellere få lavet noget andet. Nogen der har et par idéer? Det skal ikke være en tegning, men et "ordsprog" gerne på spansk eller et andet sprog der minder om det

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tattovering
  • #1   20. feb 2012 Jeg skal ikk spille klog ell far og mor for dig... :-// Men jeg tror du skal tænke lidt mere over om du overhovedet skal tusses.
    Jeg syntes at det skal være noget man præcis selv har valgt gerne unikt. Altså noget man selv vælger og som har en eller anden betydning for dig. Så mit råd til dig tænk lidt mere om inden.
    Og ja er selv tusset Meget

• #2   20. feb 2012 Hvis du vil være som alle andre, så go for it, men stod det til mig, ville jeg vælge noget som ingen andre har smiley Tænk over det, for du skal have den resten af livet. Min sidste tatovering har jeg selv tegnet, og jeg er med garanti den eneste der har den, og det er det, der er det fede ved det. Nu er det jo også en fordel at jeg er kreativ, og kan finde ud af den slags smiley

• #3   20. feb 2012 Carpe Diem, er et "ordsprog" som betyder en del for mig, men syntes at der er for mange som allerede bruger det. Jeg ville gerne finde noget mere unikt evt. ved inspiration fra andre og det var det jeg håbede på:-)

• #4   20. feb 2012 carpe diem (latinsk)
    Aprovecha el día (carpe diem ) oversæt til spansk

• #5   20. feb 2012 Carpe Diem betyder faktisk "slå mig", men folk er bare blevet trolled til at tro det betyder noget dybsindigt.

• #6   20. feb 2012 det betyder nu ellers grib dagen, tror du skal øve din latin lidt mere smiley

• #7   20. feb 2012 Ikke på oldlatinsk smiley

• #8   20. feb 2012 hvad med Sharpei diem

• #9   20. feb 2012 Hvilket betyder? smiley

• #10   20. feb 2012 Fang den rynkede hund smiley

(link fjernet)

• #11   20. feb 2012 Haha, mon ikke der er noget federe at få skrevet på kroppen? smiley

• #12   20. feb 2012 Bare få den lavet hvis du vil have den:) alt det der med at folk diger at den skal være enestående og unik og betyde noget for dig, det skal du slet ikke lytte til...

Du skal lytte til dig selv:)

Jeg er selv meget åben over hvad jeg får lavet, jeg tænker ikke så meget over det, jeg får det bare lavet:)

Nu er vi så også nogle kammerater som tusser hinanden og om mange år kan vi jo tænke tilbage på det sjov vi havde:) Derimod ikke sagt at jeg for lavet hele kroppen af mine kammerater men bare nogle for sjov, på fødderne, benene, røven og sådan noget:)

Så det er en individuel sag:)

Kommentér på:
Tattovering

Annonce