{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.008 visninger | Oprettet:

Ny gamer bærbar {{forumTopicSubject}}

Hej BB.

Står i den situation at jeg vil have en ny gamer bærbar.
Mit bugdet ligger på de 7-8,500.

Mit spørgsmål, Hvilken producent?

Hp, skal man bare holde sig fra. Men hvad med Acer? Er deres kølingssystem gode nok til at spille med?
Hvad med lenovo og toshiba?

Kan i eventuelt komme med nogen forslag til hvad i ville have købt til den pris? smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ny gamer bærbar
  • #1   26. feb 2012 ASUS det er vejen frem når det gælder bærbar.

• #2   26. feb 2012 Det er også min indskydelse. har set de har nogle "store" modeller i bilka. Det er bare nogle mærkelig sammensætninger? f.eks 12gb ram og så et gt540? Man kunne vel skære ned på ram og få et noget bedre grafik i ?

• #3   26. feb 2012 ja, sådan er det jo, jeg har heldigvis min stationær til gaming osv, og bærbar til når jeg rejser eller skole

• #4   26. feb 2012 Hej Mads F noget jeg bestemt ikke har gode erfaringer med er ASUS og deres G73 serie, maskinerne bliver ofte varme og kender flere der har haft deres maskiner til rep.

Men noget jeg så har hørt og nu selv er faldet for er Medion, ja du tænker sikkert det tyske crap fra Aldi. Men men men.... Jeg tænkte det samme og wow jeg blev possitiv oerrasket. Det er MSI. der står for deres Gamer bærbare. du kan se mere på denne side.

(link fjernet)

Jeg selv har denne.

MEDION® ERAZER® X7815 GAMER og jeg kører alt på max settings.

Mvh Jeppe.

• #5   26. feb 2012 Jeg har bare desværre ikke plads til en stationær smiley

• #6   26. feb 2012 Hej Jeppe.
    Har faktisk selv kigget lidt fra medion, har dog ikke hørt noget om deres maskine så vidste ikke om jeg turde købe. smiley
    Ssd hdd, er der ikke mange problemer med dem?

• #7   26. feb 2012 Er denne god nok så? Den skal i hvert skulle spille Diablo 3 med gode detaljer. :?
    (link fjernet)

• #8   26. feb 2012 Ja jeg har os hørt det der med at det er MSI der står for produktionen af Medion's bærbare

• #9   26. feb 2012 Nje jeg har både SSD i min Bærbar og min Stadionær computer, og har ikke haft nogle problemer, begge maskiner starter hurtig og kører programmer og spil uden problemer.

Det med Diablo 3 kan jeg ikke svare på endnu desværre.

Men jeg havde nok valgt en med min 8Gb ram. også en FullHD skærm hvis du kan få det.

• #10   26. feb 2012 Men ja den maskine du har valgt tror jeg også du kommer langt med i de spil der er på markedet nu.

• #11   26. feb 2012 Det er den eneste 17" Medion har.

Hvordan er det med Acer computere?

• #12   26. feb 2012 At det ene mærke går gennem det andet mærke er jo ikke en god ting...
    Medion er budgetcrap, og hvis MSI laver delene til den er det klart de billigste dele der går til det. Yderligere har MSI aldrig helt fanget tråden hvad angår varmeudvikling - Jeg har oplevet at MSI bærbare generelt overopheder mere end andre laptops. Det er ikke processoren eller grafikkortet, det er computeren som helhed der bare bliver varm, og så plejer motherboardet at dø.

Asus har overvejet tingene fint med deres G serie. Har aldrig haft problemer med en high-end Asus laptop.

Acer har oppet sig ekstremt på det seneste - absolut værd at overveje. Men deres priser er ved at stige, fordi de vel føler de godt kan konkurrere med varemærker nu.

Toshiba er ikke anbefalelsesværdigt efter min mening. Ved egentligt ikke hvorfor, men det er bare ikke en af de store spillere i Europa. De koster en del, og du får ikke det store for pengene.

Jeg ville købe noget Asus, eller se på Rock laptops eller Sager ,det er fandme kvali.
    (link fjernet)
    http://www.sagernotebook.com/

• #13   26. feb 2012 Det er godt nok dyrt at få sendt hjem der over fra :s 318 dollars det er jo halve computer smiley

• #14   26. feb 2012 så rene du har personlig erfaring med medions bærbare? Jeg har både med asus og medion, min G73 var til rep 3 gange hvor jeg så fik pengene igen. Men med min medion maskine har jeg ikke haft nogen former med varme problemer eller hardware.

• #16   26. feb 2012 Tak for de gode svar, men simpelthen for dyrt at bestille hjem, jeg vil ikke betale 450 dollars, en 1/4 af bærbaren for at få den sendt hjem smiley

Det kunne være kanont hvis i ville komme med nogen bud her fra dk, omkring de 7-8 kilo smiley

• Emil1502
    Emil1502 Tilmeldt:
    aug 2011

Følger: 2 Emner: 11 Svar: 19
    #19   28. feb 2012 Køb en HP envy, den er perfekt til gaming og skole osv. smiley

• #20   28. feb 2012 Hp, holder jeg mig helst fra smiley

Kommentér på:
Ny gamer bærbar

Annonce