{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.056 visninger | Oprettet:

bærbar eller tablet? {{forumTopicSubject}}

min gamle bærbar er afgået ved døden desværde og jeg skal derfor have købt mig en anden. Jeg er dog lidt i tvivl om jeg skal købe mig en bærbar pc eller tablet/ipad. Jeg skal bruge den til at surfe på nettet, betale regninger osv. Den skal ikke bruges til hverken skole (altså skrive afleveringer og sådan noget) eller spille på, kun meget enkle spil hvis det er. Havde tænkt på noget mimi bærbar eller tablet. Hvad skal man vælge og kigge efter ? Budgettet rækker ikke så langt, så vi er ikke i den dyre ende.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  bærbar eller tablet?
  • #2   2. mar 2012 Enig med Simon.. Go iPAD!.. Jeg bruger ALDRIG min bærbar mere.. Så længe du ikke skal bruge den til skole så er den genial..

• #3   2. mar 2012 Og hvis du skal ha noget der er bedre end de der ævler så kigger du på den fra Asus. Transformere prime hedder den.

• #5   2. mar 2012 Asus Transformere prime.. tror jeg også jeg ville vælge.
    eller noget tablet med Windows!!!

• #6   2. mar 2012 jeg skal ud og shoppe tablet smiley

• Tosse 2
    Tosse 2 Tilmeldt:
    jan 2007

Følger: 1 Emner: 46 Svar: 1.404
    #8   2. mar 2012 Der er til dags dato stadig ingen android eller Windows tablet der i en test har vundet over iPad.

• #9   2. mar 2012 Passer faktisk ikke. Transformer Prime er både hurtigere og holder længere batteri end iPad. Og det er et faktum. Tror det eller lad være. I dit tilfælde er det jo det sidste. Men det må du om.

iOS kører bedre og hurtigere siger du så, ja det kan godt være. Men kendte du lidt til hvordan tingene hænger sammen så ved du også at Android fra bunden, af ikke var bygget til touch enheder. Og derfor har selve touchdelen ikke en process for sig selv.
    Design fejl. Måske. Men derfor er den tablet stadig bedre end ipad.

• Tosse 2
    Tosse 2 Tilmeldt:
    jan 2007

Følger: 1 Emner: 46 Svar: 1.404
    #10   2. mar 2012 The O: Men hvad nytter det at have en Tablet der på specifikationerne er bedre end en iPad, når interfacet stadig sutter?
    Og som du selv er inde på, er android bestemt ikke ligeså godt som iOS, så hvorfor dog lade sig nøjes? Især nu hvor iPad 3 er på trapperne.

• #11   3. mar 2012 Det er jo slet ikke fordi de stadig opdateres.(læs IRONI) Ville til hver en tid vælge Andriod over det der æble snask.

Jeg kunne forstå hvis vi snakker performence som en 486 kontra en ipad som i dag. Men det er jo slt ikke tilfældet.

Ja jeg er Android Fanboy. Og stolt af det. Mere er der egentlig ikke at sige. Dette indlæg er ikke ment som en diskutions klub men som hjælp til tråd starter som selv skal vælge hvad han vil købe.

Kommentér på:
bærbar eller tablet?

Annonce