Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montage af køkkenarmatur 800 kr.
  • Haster! Silikone fuger på badeværelse 1.300 kr.
  • Hænge vinreol op 350 kr.
  • Ophængning af lamper 600 kr.
  • Ny stikkontakt, der skal bores i væggen 600 kr.
  • Samle legetårn undendørs 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  XTZ DIVINE vs. B&W 803s
  • #1   8. mar 2012 inden for få år ( 2-3 år ) så flytter jeg i lejlighed så det ved ikke.

men mit værelse nu, er 10 kvm. ja, jeg ved godt at der skal man bare have stander højtalere, men jeg har valgt at se lidt længere frem i livet.

• #2   8. mar 2012 du får det til at lyde om om at de kan spille en mindre biograf op smiley

Men hva ville du ellers anbefale hvis det skal være lækker lyd??

har også kig på dali helicon 800 men de er fysisk for store syntes jeg

• #4   8. mar 2012 www.hifigalleri.dk

• #6   8. mar 2012 har du overvejet eventuelt at gå Focal vejen?

de spiller helt genialt, deres profil 918 højttalere ligger meget under pris i forhold til det du kigger på, og oven i købet (syne jeg) spiller de meget bedre. De er ikke nær så store og klossede og kan passe både ind til de 10 KvM du har nu, men kan også sagtens spille en stor stue op uden problemer.

Men lyd er meget en smagssag og kan ikke diskuteres, så tag ud og lyt til de forskellige ting og dan dit eget overblik.

• #7   8. mar 2012 michael T

jeg ligger selv inde med et sæt B&W 604S, og med det budget han er ude i, der kommer B&W slet ikke med, i deres topmodeller er de meget kraftige og ikke nær så afbalancerede som f. eks Focal er.

• #8   8. mar 2012 jesper X

Netop, de han har i tankerne der er nogle kraftige store sataner, og kræver næsten et atomkraftværk at trække.

• #10   8. mar 2012 michael T

tror lidt det er dig der er ude hvor du ikke kan bunde, da du vidst ikke helt ved hvad du snakker om smiley no offence.

• #13   8. mar 2012 michael T

at du har et sæt til 1700 kr, er ikke mangetydigt med at et sæt til 30.000 i samme mærke spiller godt....... Har du nogensinde hørt sådan et sæt spille? Og hvad har du at sammenligne med?

Lyd er og bliver en smagssag, det trådstarter synes lyder godt er ikke a lig med at det er det samme du synes lyder godt.

• #14   8. mar 2012 mangetydig = ensbetydende** det gik lidt hurtigt smiley

• #15   8. mar 2012 Jeg mener bare hvis man er en seriøs person der vil ha god lyd så går man sku ikke herind på baby boom og spørger til råds om højtalere i den prisklasse. det jo total bumt hvis man spørger mig. derfor mener jeg man skal tage til en bare en lidt mere seriøs side som fx hifigalleri.
    Michael T burde du ikke være den første til at smutte ud fra denne tråd sådan som du snakker. du kender jo ikk en fis til anlæg eller højtalere.

• #16   8. mar 2012 daniel. Har spurgt der inde, men det endte med en gang mudderkastning med " jeg syntes " og ingen begrundelse på nær en enkel eller 2.

Det her er bare ikke meget bedre.

Har en NAD 375 som bliver opgraderet som det næste efter højtalerene. men vil have ordenlige højtalere fra starten.

Focal kan jeg ikke lide designet på, har haft kigget hurtigt på dem.

men hvilken lyd skal jeg forvente i hver af disse højtalere?? fyldig eller flad??

• #17   8. mar 2012 skinke lynet .

B&W med en NAD forstærker bliver meget dyb, og for mit vedkomme for brummende og i sidste ende irriterende. B&W levere meget kraftig og TUNG lyd i de høje klasser, hvor focal står meget mere skarpt. XTZ må jeg melde pas på da jeg aldrig har hørt dem spille.

• #18   8. mar 2012 desuden, når du er oppe i de prisklasser der har focal også meget andet at byde på end bare profil 918 med i de der runde kabinetter.

• #19   8. mar 2012 hvis du ikke har fået et brugbart svar sys jeg du skal prøve igen. for herinde finder du absolut intet fornuftig svar. (har du set hvem der alt er af folk herinde) ca 70% er børn))

NAD'en kan jeg godt forstå du vil af med for den er meget kedelig og kold at lytte til.
    hvilken forstærker regner du med at skal ha til dine kommende højtalere.
    Jeg er selv ejer af komplet Focal højtalere i hjemme biffen (800 serien) da jeg også går lidt op i lyd og udseenet skal passe sammen og rammer helt perfekt efter min stil i 800 serien. Men kan godt følge dig lidt i at de større serier ikke er helt lige så kønne. men er lyden ikke vigtigere når vi snakker den prisklasse.?

• #20   8. mar 2012 min forstærker regner jeg ikke med at have i mange år

Har en lille drøm at få noget rør og jo hurtigere jo bedre.

• #21   8. mar 2012 børn kan godt være seriøse.

er selv 16.

bare der ikke bliver lukket lort ud er det ligegyldigt, men det gælder alle aldre.

• #22   8. mar 2012 ja men de har ikke så meget erfarring ang hifi. smiley

• #23   8. mar 2012 jeg har ikke mulighed for at hente højtalere så langt væk....

kun på sjælland.

men skal de 2 andre bruge for meget luft til at kunne " ånde " ??

• #24   8. mar 2012 skal de 2 andre bruge mere luft??

skulle der stå...

• #25   8. mar 2012 De XTZ jeg har kig på er ca 10 km fra mit eget hjem, men han svarer bare ikke hvilket er lidt irriterende.

kommer stort set aldrig til KBH desværre.

og syntes ikke rigtig at dans tv har noget som er fedt design mæssigt. det er for kedeligt at se på.

• #26   8. mar 2012 aaahhhh jeg trykkede " vis alle højtalere " og der viser den åbenbart ikke alle.

Kommentér på:
XTZ DIVINE vs. B&W 803s

Annonce