{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.400 visninger | Oprettet:

Semidød PS3. {{forumTopicSubject}}

Hey.

Jeg havde en gammel PS3 som jeg købte med 40 gb harddisk i, som jeg senere har opgraderet til 320gb. Det har for så vidt ikke noget at sige for historien, men det er til at refere til.

Nå, BD drevet går pludselig i stykker. Den vil ikke læse nogle diske, og hvis den endelig vil, så kan man spille en halv time, før den går kold.

Det er drevet tænker jeg, og anskaffer en anden 40gb model med fungerende BD drev.

Jeg skiller begge PS3'er ad og bytter om på drevene, og starter 320gb PS3'en op og smider en skive i, og ganske rigtigt, ringen oppe ved uret begynder at snurre rundt og jeg kan høre drevet læser skiven, men så sker der ikke mere. Jeg ved drevet virker, da jeg har spillet på 40gb PS3'en et stykke tid, og fik den gamle 320gb PS3 tilbage i dag, hvor jeg byttede drev.

Jeg udelukker følgende:

Datakabel - Maskinen opdager skiven i og med den begynder at tænke når jeg sætter et spil i.

Defekt drev - Jeg har spillet på den gamle maskine hvor det "nye" drev var i så sent som i forgårs.

Kortslutning eller defekt ved skift - Jeg sørger altid for at aflade mig selv, og at forholdene er i orden når jeg roder med hardware, så jeg ikke futter det med statisk elektricitet o.l.


Jeg har ikke nogen idé om hvad det ellers kan være, og så er det i kommer ind i billedet. Har i et forslag til hvad der kan være galt?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Semidød PS3.
Kommentér på:
Semidød PS3.

Annonce