{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
23.471 visninger | Oprettet:

Glemt adgangskode til iPhone 4 {{forumTopicSubject}}

Jeg har for en uges tid siden købt en brugt iPhone 4, hvor der var en adgangskode på. Jeg har så idag skiftet koden, men har været så dum ikke og skrive den ned, og nu kan jeg ikke åbne telefonen. Det er IKKE pinkoden, men den der adgangskode.
Hvad gør jeg??
Er ikke lige så skide teknisk, så i må gerne forklare mig hvordan jeg gør smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Glemt adgangskode til iPhone 4
  • #1   13. mar 2012 du slukker den helt åbner itunes holder den runde knap nede mens du sætter datakabel i telefonen så kommer den frem og spørger i itunes om du vil gendanne den

  • #2   13. mar 2012 Skal jeg bare tage batteriet ud for at slukke den så?
    Og så skal jeg hente itunes på min computer, og så forbinde telefonen til computeren mens jeg holder den runde knap nede?
    Når telefonen så er blevet gendannet, så kan jeg vælge en ny adgangskode eller hvad? smiley


  • #3   13. mar 2012 mener godt du kan slukke den ved at holde knappen nede så kommer den frem med om du vil slukke

  • #4   13. mar 2012 Okay super, det prøver jeg lige smiley Tak..
    Har læst på nettet noget om at den spørger om man vil gemme sikkerhedskopi, skal man det??


  • mathias  n
    mathias n Tilmeldt:
    okt 2011

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
    #5   13. mar 2012 Du kan gendanne den på nemmere vis ved at tilslutte iPhone'en til iTunes (computeren). Når den er tilsluttet vises telefonens "navn" i højre side, ligesom når man overfører musik. Når man så er "inde" i telefonen er der en valgmulighed der hedder "Generelt" derunder kan du klikke på gendan (:
    - Det burde virke, hvis ikke, kontakt Apple support....

    - og det er sværere at fjerne batteriet bare lige sådan i en iPhone end man tror (;


  • #6   13. mar 2012 Skal telefonen være tændt eller slukket når jeg tilslutter den?? og skal man holde den runde knap nede eller hvordan??
    Har ikke turdet at vove mig ud i noget af det endnu før jeg er helt sikker smiley


  • #7   13. mar 2012 Installer iTunes, sæt telefonen til og så dukker den op i iTunes. Der trykker du på dens navn, og så kommer der en side frem hvor du trykker gendan. Du behøver ikke holde noget nede.

    Medmindre den skal stå i DFU når der er tastelås på.


  • #8   13. mar 2012 Hvad er DFU?? det ved jeg ikke om der er

  • #9   13. mar 2012 Det var mere til om andre vidste mere om det.


    Men det er en tilstand du kan tvinge den i, mest brugt under jailbreak.


  • #10   13. mar 2012 Den siger at den ikke kan oprette forbindelse til iTunes fordi den er låst med adgangskode, og at jeg skal taste min adgangskode for at komme ind på iTunes???

  • #11   13. mar 2012 Nu har jeg prøvet med telefonen tændt, gør det nogen forskel hvis jeg slukker den og prøver igen eller hvad??

  • #12   13. mar 2012 Okay, men så prøv det Erik har skrevet.

    " du slukker den helt åbner itunes holder den runde knap nede mens du sætter datakabel i telefonen så kommer den frem og spørger i itunes om du vil gendanne den "


  • #13   13. mar 2012 Nu er den igang med at gendanne smiley Håber at det virker

  • #14   13. mar 2012 cool smiley

  • #15   13. mar 2012 Den skriver nu at iPhonen ikke kunne gendannes da enheden ikke findes??

  • Yasmin Ø
    Yasmin Ø Tilmeldt:
    okt 2012

    Følger: 1 Svar: 1
    #16   1. okt 2012 erik hvordan kan man åbne itunes når man ikk kan sin adgangskode?
    ??


Kommentér på:
Glemt adgangskode til iPhone 4

Annonce