{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
846 visninger | Oprettet:

computer spørgsmål {{forumTopicSubject}}

hey har haft blæser på bundkortet ude for at rense det.. meget støvet gammel computer jeg har fået..
virkede inden jeg gik i gang.
da jeg så vil samle lortet igen får jeg det ikke helt til at passe og 2 af de bitte små pinde omme bag på knækker selvfølgelig.
nu vil computeren godt starte men der kommer ikke gang i skærmen og heller ikke lys i den knap man tænder computeren med.. skal der købes nu blæser så?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  computer spørgsmål
  • #1   18. mar 2012 Lyder mærkeligt. Generelt skal du ikke tage blæseren ud, men bare støvsuge den mens den sidder i. Hvis du tager den ud, skal du huske at smøre nyt kølepasta på CPU´en igen, ellers risikere du at den brænder sammen næsten gang du tænder computeren (hvis den bliver for varm).
    Hvis "pindende" på køleren bagpå bundkortere et knækket, skal du ud og købe en ny køler, den holder jo CPU´en neden i bundkortet, og skal derfor sidde ordenligt.

• #2   18. mar 2012 på den her sidder der en blæser som kan klikkes på bundkortet.
    den klikkede jeg så af og aå kom køler og sådan et køle element lignende ting med ud.. sådan en med en masse riller bag på den sidder der måske 100 eller mere små pinde hvor der er 2 der som sagt er knækked da jeg ikke ramte de huller den skal sidde i

• #4   18. mar 2012 det er nok din CPU du har knækket 2 pinde på, og det er farveller til den CPU så

• #6   18. mar 2012 Ta nogen billeder af det du har "afmonteret" og det der er knækket, så skal vi fortælle dig hvor dyr en omgang det bliver. smiley Det er farligt at rode i det, hvis ikke du har sat dig lidt ind i det på forhånd.

• #7   18. mar 2012 så der lavet et foto album

Kommentér på:
computer spørgsmål

Annonce