836 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 28 Svar

New iPad (Jailbreak) New iPad (Jailbreak)

Sidder her med min iPad og er sgu ved at være lidt træt af det låste OS.

Nu er det første gang jeg er ude i sådan noget Apple halløj så vil da lige høre jer kloge hoveder herinde til råds, ved der sidder en masse Appledrenge derude.

Kan det lade sig gøre, hvis ja, hvordan så. Findes der en udførlig guide til sådan noget et sted. Ved godt at jeg kunne bruge tid på at google og sikkert finde frem til en masse "bad" software.

Tråden var nu lige så meget for at skabe en debat omkring dette nye produkt og folks erfaringer med dette.

INTET FLAME TAK.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Garderobe 500 kr.
  • Hjælpe til 16 fjedre i trampolin 500 kr.
  • Hang TV 600 kr.
  • Hænge TV op på væg og sætte til (har kun el-ledning) 500 kr.
  • Vi har en lampe med lyd dæmper funktion, der ikke helt virker 500 kr.
  • Nedtagning af lamper 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  New iPad (Jailbreak)
  • #2   30. mar 2012 nicolaj H:
    Hvor sjov er en Apple-device lige ude jailbreak? Ikke særlig sjov!

Trådstarter:
    Self. skal du jailbreake, du får SÅ meget mere ud af den smiley Om der er JB ude til den endnu, ved jeg så ikke lige. Vil bare lige slå fast, at jeg synes absolut du skal jailbreake. Har jailbreak på min iPhone og det er bare så lækkert. Alle de basale ting der låses op, som apple selv burde lave.. ½

• #3   30. mar 2012 Ja folk der er imod jailbreak på disse produkter er jo bare tydeligt uvidende og intet andet.

Men hvis de absolut bare vil betale for alle deres apps må de da gerne det.

Sonny K >>

Ja, men det ser sgu ikke ud til at der er udgivet noget endnu smiley

• #4   30. mar 2012 Martin J:
    Hvis jeg nu finder en app spændende, som jeg har hentet gratis igennem installous, henter jeg den ofte igennem appstore alligevel, for at supporte.
    Det jeg finder mest spændende ved JB er bare alle de tweaks man låser op for.. Super fedt. Har fx Siri på min iPhone 4 (nej, ikke 4s) smiley det er lækkert!

• #5   30. mar 2012 den er ikke udgivet i nu men du kan altid følge det på denne side samt der er nogen gode guides til hvordan man gør

men apple skal jailberakes for det er jo ikke kun for de gratis apps det er jo også fordi man kan jeg lave en masse extre ting med den så

• #6   30. mar 2012 du kan følge med på denne her side og har selv jailbreaket min iphone 4s og det er sku dejligt

http://jailbreakguiden.dk/

• #8   30. mar 2012 Unsub !:
    Skriver du det der til alle, der giver udtryk for at de er for jailbreak? Fordi så har du virkelig ikke særlig meget fritid til overs bagefter..

• #10   30. mar 2012 Har aldrig sagt, at du har nævnt det til andre end ham i denne tråd.
    Spørger bare, om du prædiker på den der måde, hver gang nogen udtrykker at de er for jailbreak? !! !!! selv

• #12   30. mar 2012 Unsub !:
    Er DU fatsvag????????

Jeg spørger om noget HELT andet; SPØRGER OM DU PRÆDIKER OM DET DER, HVER GANG AT DER ER NOGLE DER UDTRYKKER AT DE BRUGER JAILBREAK? (OFTE BETYDER OGSÅ, AT DE HENTER GRATIS APPS GENNEM INSTALLOUS).. Er du med? Eller skal jeg prøve ÉN gang til? ffs

• #14   30. mar 2012 Unsub !:
    JA, det har jeg sgu da fattet, er det så så svært at forstå, at jeg stiller dig et spørgsmål bagefter, hvor du enten kan svare "Ja" eller "Nej" ?!?!?!? Mit spørgsmål har intet med Martin at gøre!!

• #16   30. mar 2012 Unsub !:
    Jeg giver op.. tror ikke du forstår mit spørgsmål!! NVM smiley

• #17   30. mar 2012 Unsub ! >>

Skal du låne en klud til glorien lille ven?

Der er ikke brug for dig i denne tråd, men det er du sikkert ligeglad med da du jo er en af de personer der elsker at sidde og belære andre mennesker omkring morale.

Og alle de mennesker du omtaler de tjener deres penge alligevel, hvilket du også ville vide hvis du vidste bare en lille smule om de brancher.

Og det at du går direkte til personlige angreb siger jo en del om dig og intet om mig, men du bliver nok klogere en dag, når du lærer at se sagligt på tingene,

Farvel til dig.

• #19   30. mar 2012 Unsub ! >>

Har ingen chef.

Du kan mene lige hvad du vil, det røre mig ikke det mindste hvad du synes.

• #20   30. mar 2012 Du har aldrig besvaret mit spørgsmål.
    Spurgte om du altid prædikede på den der måde, hver gang du var i sådan et forum som dette. Det kan kun svares med ja eller nej.

• #22   30. mar 2012 Du har stadig ikke besvaret det. Du har skrevet at du er ligeglad med om folk jailbreaker, bare de betaler for apps og musik osv. Du har stadig ikke besvaret mig spørgsmål, abekat.

• #23   30. mar 2012 Unsub ! >>

Nej, tvært imod, jeg er selvstændig.

Men med den holdning og fremgangsmåde du ligger for dagen, sammen med din måde at formulere og stave på så er det noget længere end du er kommet i dit liv.

• #25   30. mar 2012 Unsub !:
    Det er sgu da dig der en retard???? At du har ytret din holdning, besvarer jo ikke mit spørgsmål?! Fatter du ikke en brik?
    Din holdning er som den er, men jeg spørger om hver eneste gang der er nogle der siger, at de har jb (og ofte hænger sammen med, at de så får gratis apps), her kommer spørgsmålet så igen: PRÆDIKER DU SÅ, SOM DU GJORDE I STARTEN AF DENNE TRÅD, HVER ENESTE GANG? Det har du på INGEN måde svaret på! Gider ikke sige at folk er fatsvage og sådan, men når du selv gør det og så det er DIG der ikke fatter noget, så føler jeg sgu jeg har ret til at kalde dig en FATSVAG fed abekat! Fat nu mit spørgsmål og i det mindste lad være med at kalde MIG fatsvag når det er dig der er HELT væk.

• #28   30. mar 2012 Unsub !
    Flot, NU svarede du på mit spørgsmål! Vil SKIDE på din pointe?
    Var bare nysgerrig om, om du prædikede på den der måde hver ENESTE gang?
    Og ja, jeg fatter det nu, da du først nu har svaret på spørgsmålet, din klovn.. haha!

• #30   30. mar 2012 Unsub !
    ffs.. det er jo ikke det du har skrevet??? Som sagt; vil skide på din pointe?
    Det ENESTE jeg spurgte om var; Prædiker du på den der måde hver gang? Det var det ENESTE mit spørgsmål lød på. Det har du på INTET tidspunkt svaret på, før nu. På INTET tidpsunkt. Så ja, det er dig der er en klovn. Vågn op.

• #32   30. mar 2012 Unsub !:
    Kæft et nice comeback!

Fact er: Jeg spurgte om du altid prædikede på den der måde. Kan kun besvares med ja eller nej. Det svarede du så på efter 1500 forsøg. Og så er det mig der er fatsvag. Haha ja sgu da..
    Fordi du mener, at en svarmulighed der kun kan være "Ja" eller "Nej" er lig med svarmuligheden "Jeg er da ligeglad med hvem der jailbreaker, bare folk betaler for det de downloader, om det så er musik, Apps, film eller andet"... Jamen så kan jeg sgu godt se at det er MIG der skal have skolepenge tilbage.. Haha, hold kæft, magen til idioti skal man lede længe efter!

• #33   30. mar 2012 At din pointe er, at blablablabla, svarer på I N G E N måde på mit spørgsmål.

• #35   30. mar 2012 Burde du også. Eftersom du ikke fattede det efter de første 2 minutter, så stop inden du udstiller dig selv endnu mere som evnesvag.

• #36   30. mar 2012 Igen, kald mig lige hvad du vil, det røre mig ikke.

Kan du se hverdag du har ødelagt denne tråd med dit ligegyldige lort?

Lige til sidst, du starter med en personlig tilsvining, hvorefter du skriver "no offence".

Læs videre på skolen knægt.

• #38   30. mar 2012 jeg er med Unsub denne gang

Sonny K

Bitch please....

• #39   30. mar 2012 Darkwing Duck .:
    Okay...

• #41   30. mar 2012 Det er godt nok trættende det her.

Ville skam gerne betale, hvis man kunne nøjes med det beløb som udvikleren rent faktisk vil have, uden de vanvittige 30% Apple skal have. Det jeg betaler for Apples produkter en nok til dem.

• #43   30. mar 2012 Unsub >>

Har du nogen anelse om hvor lille en del af en musikers indtægt der kommer fra musiksalg?

Siger lige noget andet endnu engang, vi har ikke behov for dine meninger og udbrud her i tråden lille menneske.

• #44   30. mar 2012 Igen, hold dine meninger for dig selv eller få dig et job hvor du rent faktisk har en indflydelse og vil blive hørt.

• #47   30. mar 2012 Kan du ikke læse hvad jeg skriver, gider ikke høre på dine holdninger.

Kommentér på:
New iPad (Jailbreak)

Annonce