{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.259 visninger | Oprettet:

iPhone højtaler (gulvmodel) {{forumTopicSubject}}

Hejsa Baboom

Så på et tidspunkt sådan en gulvhøjtaler hvor man satte sin iphone/ipod i toppen og så fungere den som afspiller.. den spillede røv godt og var meget imponeret, men nu når jeg vil ha en kan jeg sgu ikke finde dem mere..

Nogle der lige kan svare mig på hvad de hedder og hvor de kan fåes ?

Mvh

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  iPhone højtaler (gulvmodel)
  • #1   30. mar 2012 (link fjernet)

Sådan en ?

• #2   30. mar 2012 Ja præcis!!!! Kan dog ikke huske om det var den model, men samme type.. gal den spillede godt..!!

• #3   30. mar 2012 Mener også den fåes i en "denver" udgave... Men kvaliteten er også derefter... Faktisk tror jeg HaraldSkrammel har haft en i deres underlige mærke...... smiley

• #4   30. mar 2012 Nej det skal sgu være kval, ellers gider jeg ikke eje det! smiley

• #5   30. mar 2012 Så må du nok holde dig til den Phillips....
    Eller finde på noget andet....

Jeg har sat en af de der Angry Birds højtalere til en Airport Express, og så på en hylde ude i køkkenet, den spiller FANFuckingTastic, og så kører det uden ledninger smiley Det er nok det bedste ved det.... smiley

( Og så kan min mac og ja andre med iTunes spille ud af den uden at det er svært at komme til smiley )

• #6   30. mar 2012 Jeg hørte den slags der i Elgiganten engang.. der fik vi lov at høre hvad den kunne.. er du gal der var gang i butikken.. var ganske imponeret over den lille højtaler der.. men fandt den hos Komplett.dk og den skulle ha 200w RMS.. det ret meget når almindelige højtalere har 50-70W RMS.. så det nok derfor smiley

• #7   30. mar 2012 Altså den spiller min lejlighed op (Og det meste af plænen udenfor)
    Den spiller MAX godt og er da også billig nok smiley

Det er jo et alternativ... smiley

• #8   31. mar 2012 Jeg vil ikke ha noget småt som den G-17 der.. det skal sgu være noget der kan lave noget rumlen i stuen.. den eg hørte var der satme bund i ihvertfald.. det var fedt!
    Kan heller ikke huske prisen.. kunne være jeg skulle se om jeg kunne finde et sted jeg kunne høre den Philips der..

Kommentér på:
iPhone højtaler (gulvmodel)

Annonce