{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ny mobil hvilken ?
  • #1   5. apr 2012 - den bedste jeg kan få smiley

• #2   5. apr 2012 Det er vel forskellige fra person til person! Lige som nogen ikke kan li Opel mens andre elsker Opel.. Personligt synes jeg iPhone er bedst og kunne aldrig forstille mig med en anden telefon.. Men spørg du en anden, ville han nok sige iPhone er noget lort og du skal købe en Samsung.. Synes du skal tage ned i en telebutik og prøve nogen forskellige telefoner og den DU bedst kan li, kan du ønske dig i gave...

• MJ
    MJ Tilmeldt:
    maj 2010

Følger: 1 Emner: 74 Svar: 548
    #3   5. apr 2012 jeg er nokia mand/dreng så jeg vil sige "nokia lumia 800" eller den kommende "nokia lumia 900"

• #4   5. apr 2012 Android: samsung galaxy s 2. Windows: nokia lumia 800. Ios: iphone s4. Det er cel de bedste mobiler på markedet pt smiley

• #5   5. apr 2012 Den nyeste, og muligvis bedste smartphone, er HTC One X. Den tager bedre billeder end iPhone 4S, og den er hurtigere i alt. Den har ikke noget der hedder "lag" i menuerne osv. Den er HELT flydende. Der er Beast Audio i, vel og mærket den bedste lyd i Smartphones, pga. det køre på en seperat lydchip i mobilen. Så har den også NFC (Fremtids-ting).. Den har en 4,7 " skærm, men med en opløsning på 1280x720, med Full HD videooptagelse 1080p.

Klart den bedste telefon til dato, hvis du kigger efter Andriod smiley

• Martin S
    Martin S Tilmeldt:
    jan 2012

Følger: 1 Emner: 11 Svar: 69
    #6   5. apr 2012 Iphone 4s!

• #8   6. apr 2012 Martin S

Godt argument !

Jeg elsker jer med iPhone .. I er så gode til at argumenterer for at man skal købe netop den telefon HVER gang

• #9   6. apr 2012 Den her er vild nok, den er lige kommet stort set, og står som demo i de fleste butikker.

http://www.sonymobile.com/global-en/products/phones/xperia-s/specifications/

Helt sikkert den eller Iphone 4S

Eller vent lidt, der kommer efter rygterne en del fede telefoner her i løbet af 1-2 måneder..

• #11   6. apr 2012 Jeg synes ikke der er noget specielt ved One X så jeg valgte xperia S

Men S2 er stadig en superfed telefon med rigtig lækker skærm.

• #13   6. apr 2012 Ja, og hvad så?

det da ligemeget hvad den indeholder

bare fordi det er den første telefon med Quadcore gøre den jo ikke fed.

• #14   6. apr 2012 Jamen tak for hjælpen smiley

• #15   6. apr 2012 Android er android. Quadcore betyder bare mindre batterilevetid.
    Det er jo ikke fordi du kommer til at kunne mere.. Galaxy S2's dual-core er mere end fin til jobbet. Ellers køb en LG Optimus X2 med Nvidias Tegra 2 chipset, så kommer du da ikke til at mangle fart.

Resten er bare marketing hype.
    Du kan ikke smide flere mPix i en så lille overflade uden bare at få mere støj på billedet. Du kan ikke mærke forskel på en quad og en dual core. Der er de spil der er, og ingen af dem kræver så meget. HD skærmopløsning er sikkert fedt, men S2'ens kontrast er sikkert federe.

Jeg har haft en HTC Desire næsten siden den udkom. Den er rooted og kan det samme som de fleste nye telefoner. Bevares, kun 720p videooptagelse, men i bund og grund præcist de samme funktioner.
    Hardware i telefoner bliver ikke udnyttet på samme måde som i computere. Det hele handler om strømbesparelse - hvorfor vil man så ud og have 2 kerner mere? Den holder jo maks en halv dag....

• #16   6. apr 2012 René V

Kan godt følge dig, som Android er nu er der ikke meget ved en Quad Core.. Når det så er sagt, så har de jo også gjort batteriet tilsvarende større = samme batteri tid, som hidtil .. Skærmen på en One X er sindsygt god.. Den er en DEL forbedret i forhold til tidligere modeller, både farvemæssigt og betragtnings mæssigt.. Det hedder vist også Super LCD2 og ja Super LCD 1 var ikke specielt imponerende.. Tilgengæld synes jeg at Super AMOLED har det med at skrue alt for meget op for farverne..

• #18   6. apr 2012 Har købt en sony xperia s, og jeg er dybt forelsket i den...

• #19   8. apr 2012 Jeg har også selv en desire

Kommentér på:
ny mobil hvilken ?

Annonce