{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.535 visninger | Oprettet:

Samsung Galaxy S 2 voice talk problem? {{forumTopicSubject}}

Er der andre end mig der har fået det problem med at det lorteprogram starter af sig selv i tide og utide? og ved hva man kan gøre ved det? selvom telefonen er slukket så tænder den selv åg åbner det lort. Man er jo nød til at tage batteriet ud af den.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Samsung Galaxy S 2 voice talk problem?
  • #1   7. apr 2012 dette oplever jeg også selv, men det nu mest når jeg fx vil lukke et spil eller et program ned, men jeg har fundet ud af det kun kommer vis du trykker 2 gange på den store knap ellers ikke.

• #2   7. apr 2012 på min starter den det bare til fældigt når den bare ligger på bordet. igår aftes da jeg slukkede den tændte den selv igen lidt efter.

• #3   7. apr 2012 Min gør præcis det samme! det satme træls.. Min tlf brugte 70 % i nat fordi den åbnede det konstant smiley

• #4   7. apr 2012 Man må da håbe de snart finder en løsning på det.

• #5   8. apr 2012 Jeg fik løst mine problemer med opladning og voicetalk i går. Skilte telefonen af i to dele og rensede lade stikket , så computeren opdager også telefonen med det samme nu. Den holder endda også bedre batteri, tro det eller ej smiley så alt kører perfekt nu.

Kommentér på:
Samsung Galaxy S 2 voice talk problem?

Annonce