{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ny mus
  • #1   10. maj 2012 Ikke til prisen

  • Frederik
    Frederik Tilmeldt:
    sep 2009

    Følger: 2 Emner: 100 Svar: 396
    #3   10. maj 2012 Altså jeg kan godt li' at spille med den, dog er jeg mest til støre og tungere, men har spillet på med en af mine venners sensei, og jeg synes den er udmærket. Det er jo MIN mening om dem. Man skal ikke købe en mus man ikke har prøvet efter min mening. Jeg har prøvet mange gange at købe en mus, og så fortryde det fordi det ikke lever op til mine krav. Nu har jeg kørt med en Mamba i flere år, og elsker den stadig smiley

  • #4   10. maj 2012 køb en Logitech G9x istedet.

  • Frederik
    Frederik Tilmeldt:
    sep 2009

    Følger: 2 Emner: 100 Svar: 396
    #5   10. maj 2012 Nicklas, hvordan kan du sige han skal købe lige præcis en G9x, når du hverken ved hvad han skal bruge den til, eller hvad han har det bedst med? Jeg ville ALDRIG købe en G9x, fordi jeg hader opbygningen af den.
    Men hvis man er til store muse ville jeg foreslå dig en Mamba fra Razer, og hvis det skal være billigere Deathadder - også fra Razer. Men der skal du også lige prøve den inden, da jeg kender mange der ikke bryder sig om den...

    Men som sagt, vælg en mus du HAR prøvet og en der passer til lige præcis DINE krav. Hvis du ikke ved hvad du er ude efter, så kig rundt i nogen butikker, og spørg om du ikke må prøve at holde nogen. Det gjorde jeg, og fik lov i alle butikker :)! Så finder du den der passer dig bedst :)!


  • #6   10. maj 2012 det er til gaming, lige nu har jeg en G500 og den ligger perfekt i hånden, den har bare løs forbindelse.

  • Frederik
    Frederik Tilmeldt:
    sep 2009

    Følger: 2 Emner: 100 Svar: 396
    #7   10. maj 2012 Hvis du ville have en lidt alla en G500, og til en nogenlunde lav pris, så ville jeg sige en Deathadder. Hvis du ville ofre lidt mere så en mamba. Mamba og Deathadder er næsten ens i bygning men Mamba har er bare hurtigere til at reagere og andre ting som muligheden for selv at kunne skifte fra trådløs til "med tråd" :P. De er begge rimelig store, og ligger perfekt i min hånd i hvertfald. Dog MENER jeg at mamba er lidt tungere end en G500, men er ikke sikker smiley

Kommentér på:
ny mus

Annonce