{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
890 visninger | Oprettet:

hvilken mobil?? {{forumTopicSubject}}

hey baboom

skal ud og have ny mobil men er ikke helt sikker på hvad jeg skal vælge...

det skal være en af disse 3

iphone 4

samsung galaxy 2

samsung galaxy note

hvad skal jeg vælge og hvorfor???

der er jo ikke rigtig nogen butikker hvor man kan afprøve dem desværre smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvilken mobil??
  • #1   13. maj 2012 ups der menes self en galaxy 3 i stedet for 2

• #2   13. maj 2012 Bilka har både iphone 4 og note hængende som du kan prøve.

det har tdc også

• #3   13. maj 2012 takker martin s

• Nicolai N
    Nicolai N Tilmeldt:
    nov 2010

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 25
    #4   13. maj 2012 iPhone 4
    Det funker bare! Går det i stykker så der billige reservedele fra kina.

• #5   13. maj 2012 Jeg har haft både iphone og så har jeg note nu.. jeg ville personligt nok vælge galaxy s3'eren pga quad core osv.. samt super godt kamera og andre småting.. hvor iphonen bare er kedelig.. lille skærm.. 1ghz dual core hvor faktisk både galaxy s2 - s3 og note slår iphonen på ydelsen..

• Rasmus B
    Rasmus B Tilmeldt:
    okt 2008

Følger: 1 Emner: 177 Svar: 1.180
    #6   14. maj 2012 Dennis J: Det har nu aldrig været en hemmelighed at nyere android telefoner har større motorer end Iphone har. Jeg vælger dog Iphone pga funktionaliteten, brugervenligheden og så bare en vane. Jeg har lige solgt min 4'er, da jeg tænkte det var tid til fornyelse (samsung Galaxy S3). Har dog gjort op med mig selv, at jeg nu hellere vil vente til Iphone 5 udkommer. Sad med en S2 hele aftenen igår og der er bare et eller andet ved Android som irriterer mig grænseløst. Kan ikke sætte en finger på hvad det er - tror bare det er en vanesag smiley

• #7   14. maj 2012 Tror jeg også for tænkte det samme til jeg havde vendet mig til min smiley men når man tænker på iphone 4s er nyere end fx htc sensation er det lidt skidt når sensation har 1.4 ghz dual core eller er det 1.2 smiley

• bobo
    bobo Tilmeldt:
    maj 2010

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 157
    #8   14. maj 2012 Dennis; Hvad buger du din telefon til,da CPU kraft er så vigtig ?

Jeg har ikke fundet noget endnu min iPhone ikke kan afvikle, uden problemer, så hvorfor vægte det så højt.

• #9   14. maj 2012 Har haft S2 men gik tilbage til iphone 4s.

Kan ikke klare Android, så derfor vil jeg ikke sige noget om note eller s3.
    Men som andre har skrevet, iphone virker bare!

• #10   14. maj 2012 Jeg modsiger jer så og siger jeg hader iphone.. Har kun haft problemer

Kommentér på:
hvilken mobil??

Annonce