1.678 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

Søren J
Søren J
Følger: 1 Emner: 6 Svar: 104

Køb af billig iPhone skærm? Køb af billig iPhone skærm?

Hey derude,

Skal have skiftet skærmen på min iPhone 4 og er i derfor på udkig efter en ny skærm. (skifter selv)

Jeg søger erfaringer med køb af iPhone skærme købt i Kina/england/USA til priser omkring 250-300 kr. leveret. (Amazon.co.uk, Amazon.com, Dealextreme.com, Ebay.dk eller lignende)

Vil meget gerne høre om der er nogle derude der kender nogle gode hjemmesider og links til skærme som i ved virker og er at nogenlunde kvalitet.

På forhånd tak

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskift vandhane 700 kr.
  • lave gyngestativ 700 kr.
  • Opsætning af spejl,vægreol og knagerække 1.096 kr.
  • Samling af MARTINSEN GAS GRILL model 160 002 476 kr.
  • Opsætning af lampe 250 kr.
  • Fjernelse af rødder fra buske. 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Køb af billig iPhone skærm?
  • Søren J
    Søren J Tilmeldt:
    maj 2007

#2   15. maj 2012 fordi jeg ikke er sikker på om kvaliteten er okay... smiley

• #3   15. maj 2012 Kvalitet?

"Altså du vil kun gi 250-300kr leveret"

Du kan jo ikke forvente ret meget kvalitet til de små øre.

• #4   15. maj 2012 http://www.baboom.dk/mar_vis.aspx?MarID=738493

• Søren J
    Søren J Tilmeldt:
    maj 2007

#5   15. maj 2012 Tak Skou for det meget konstruktive indlæg..

Der var ingen der nævnte original kvalitet, men det er bestemt muligt at finde skærme der fungerer næsten ligeså godt som den originale til de priser... Så er det fordi du ikke ved hvad du snakker om...

• #6   15. maj 2012 Kan godt være kvalitet er nogenlunde, men du kan ikke tillade dig og kræve noget af kvaliteten når du er så nærig

• Søren J
    Søren J Tilmeldt:
    maj 2007

#7   15. maj 2012 Det har intet at gøre med at være nærig, men derimod prisbevidst..

Hvis du kunne købe en skærm for 1000 kr og en skærm for 200 kr og der ikke var nogen mærkbar forskel, vælger man da selvfølgelig den til 200 kr.
    Skal selvfølgelig ikke kunne sige om det samme gælder for dig, men sådan har jeg det..

Jeg har ikke brug for at betale en dansk mellemmand, der køber selvsamme skærm i kina og kræver 300 kr i avance.

• #8   15. maj 2012 I sidste ende vil en original skærm være den bedste kvalitet og holde længere.
    Jeg ville personligt tag den til 1000kr, køber man en telefon til 4-5k så har man også råd til at købe den rigtige skærm.
    Er selv ejer af Iphone 4.

• Søren J
    Søren J Tilmeldt:
    maj 2007

#9   15. maj 2012 Sådan er alle jo forskellige...

Vil hellere kunne skifte skræmen til en uoriginal og så have muligheden for at skifte den 4 gange yderligere, hvis jeg evt. skulle tabe den.

Kommentér på:
Køb af billig iPhone skærm?

Annonce