{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
817 visninger | Oprettet:

Ny Smartphone - Hjælp! {{forumTopicSubject}}

Hej BaBoom

Da min gamle HTC Wildfire er ved, at være godt og gundigt slidt efter 2 års brug.
Vil jeg nu gerne have mig en ny..

Mit mobil budget er på omkring 2000 klik, da jeg her andre og mere fornuftige ting og bruge mine penge på!

Jeg er overhovedet ingen hardcore nørd som skal have det nyeste hele tiden, jeg bruger næsten aldrig Apps osv...

Jeg har disse krav;

-Den skal ikke gå i stykker pga. nogle små slag! - Altså jeg passer godt på mine ting, men er meget aktiv i min hverdag. (Arbejder som mekanikker)

-Gerne et godt kamera.

-Den skal holde så længe som muligt.. (Gider ikke, at den er færdig efter 1 års brug)

Skriv hvad i ville vælge og gerne hvorfor smiley

Mvh.
AHJ

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ny Smartphone - Hjælp!
  • #1   15. maj 2012 Go'aften
    til dit behov ville jeg sige en
    Samsung Galaxy Xcover
    det er en rubust smartphone der kan tåle et hårdere end normalt liv^^
    http://www.elgiganten.dk/product/mobil-gps/mobil-uden-abonnement/S5690BLACK/samsung-galaxy-xcover-s5690-smartphone-sort-orange

• #2   15. maj 2012 [ R.I.P. M.J. ] Sasan M

Tak for dit hurtige svar!
    Den ser da temmelig lækker ud, den må jeg lige kigge nærmere på smiley

- Men altså, jeg passer rigtig godt på mine telefoner og ting generelt, jeg mener faktisk aldrig jeg har tabt min Wildfire!

Mit liv er bare for kort til f.eks. en Iphone 4, hvor skærmen flækker med det mindste tryk.

Så jeg behøver ikke en desideret arbejds telefon smiley

• #3   15. maj 2012 Ellers er der måske HTC One V ?

Den har ret godt kamera og er bygget ud af ét stykke aluminium også er den forholdsvis billig:

http://www.mobilpriser.dk/mobiler/sog/?level=PB&radioOnline=1&search=1&x=66&y=29&textsearch=HTC+One+V&A00630=&A00601=&abonnement=-3&priceinterval=-1

• #4   16. maj 2012 En Samsung Galaxy 1 (ved ikke hvad den koster nu men den er da 2år gammel så den byrde være nede i pris;))
    Jeg købte en da jeg blev konfirmeret for 2år siden og den har jeg først byttet id i sidste uge smiley ikke fordi den var færdig den virker skam fint endnu jeg havde bare lyst til noget nyt smiley

Den har været på jorden nogle gange uden der er sket noget

Mvh

• #5   16. maj 2012 Og ja Galaxy'en har også et ret godt kamara

• #7   16. maj 2012 2000 klik ?! Altså 2.000.000 ???

Damn smiley Så har man for mange penge smiley

Men Samsung Galaxy er en rigtig god telefon. smiley

• #8   16. maj 2012 motorola razr.

den kan holder til af hvert.. og prisen er vel nedead efterhånden...

• #9   16. maj 2012 Hej

- Mange tak for jeres fine svar, jeg vil lige kigge nærmere på mobilerne!

Jeg har selv kigget på:

Samsung Galaxy S Plus
    Nokia N8
    Nokia Lumia 610
    Nokia Lumia 710
    Sony Ericsson Xperia Active
    Sony Ericsson Xperia Mini Pro
    Sony Ericsson Xperia U ST25i
    HTC Desire S

- Hvad siger i til det?

Mvh

• #10   16. maj 2012 Jeg har selv haft Nokia N8..

EN rigtig Go mobil som kan holde til en DEL ting.. har selv været så dum at jeg har kastet min et par gange, har tabt den i wc, og skyllet den efter..

+ de små ting som nu bare sker med mobiler selvom man passer på, og den holder stadig..

Lige pt bruger min kæreste mobilen og den fejler intet..

men med alt godt kommer der også negative ting, den er ikke særlig go hvis man vil hente apps, da det er ovi market den køre og der ikke er så stort udvalg, du kan ikke hente f.eks. facebook app og hurtig og nemt surfe rundt der inde, men hvis du gider åbne en side, skrive www.facebook.dk så kan den godt gå der ind.. smiley

Kameraet er super godt, og telefonen har meget plads så der der med at du heletiden skal slette billeder eller sms' er sker ikke lige sådan med det samme..

Et godt køb iforhold til hvad du søger..

+ den er vist til at komme til for rimelige penge..

• #11   16. maj 2012 Sylle

Det lyder da super!

Ja, der er mange delte meninger om N8. Men som sagt bruger jeg næsten aldrig Apps osv. , så det er jeg egentlig stort set ligeglad med.

Dens kamera taler også for den, jeg synes det må være fedt og have et ordenligt kamera i ens mobil istedet for, at man skal rende rundt med et digital kamera i baglommen..

Jeg har set den til 1750,- inde på Elgiganten, så prisen forskrækker mig ikke.

Mvh

Kommentér på:
Ny Smartphone - Hjælp!

Annonce