{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
817 visninger | Oprettet:

Ny Smartphone - Hjælp! {{forumTopicSubject}}

Hej BaBoom

Da min gamle HTC Wildfire er ved, at være godt og gundigt slidt efter 2 års brug.
Vil jeg nu gerne have mig en ny..

Mit mobil budget er på omkring 2000 klik, da jeg her andre og mere fornuftige ting og bruge mine penge på!

Jeg er overhovedet ingen hardcore nørd som skal have det nyeste hele tiden, jeg bruger næsten aldrig Apps osv...

Jeg har disse krav;

-Den skal ikke gå i stykker pga. nogle små slag! - Altså jeg passer godt på mine ting, men er meget aktiv i min hverdag. (Arbejder som mekanikker)

-Gerne et godt kamera.

-Den skal holde så længe som muligt.. (Gider ikke, at den er færdig efter 1 års brug)

Skriv hvad i ville vælge og gerne hvorfor smiley

Mvh.
AHJ

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ny Smartphone - Hjælp!
  • #1   15. maj 2012 Go'aften
    til dit behov ville jeg sige en
    Samsung Galaxy Xcover
    det er en rubust smartphone der kan tåle et hårdere end normalt liv^^
    http://www.elgiganten.dk/product/mobil-gps/mobil-uden-abonnement/S5690BLACK/samsung-galaxy-xcover-s5690-smartphone-sort-orange

• #2   15. maj 2012 [ R.I.P. M.J. ] Sasan M

Tak for dit hurtige svar!
    Den ser da temmelig lækker ud, den må jeg lige kigge nærmere på smiley

- Men altså, jeg passer rigtig godt på mine telefoner og ting generelt, jeg mener faktisk aldrig jeg har tabt min Wildfire!

Mit liv er bare for kort til f.eks. en Iphone 4, hvor skærmen flækker med det mindste tryk.

Så jeg behøver ikke en desideret arbejds telefon smiley

• #3   15. maj 2012 Ellers er der måske HTC One V ?

Den har ret godt kamera og er bygget ud af ét stykke aluminium også er den forholdsvis billig: