{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
925 visninger | Oprettet:

Hjælp min comp har virus {{forumTopicSubject}}

Håber der er nogle kloge hoveder herinde der kan hjælpe.
Jeg var på msn og så klikkede jeg på et link min ven sendte til mig omkring en reataurent og derefter havde jeg pludselig ikke avg antivirus mere men Security shild. Jeg må ikke gå på nettet den stopper mig og siger min comp er under virus angreb og det der virus program popper op hele tiden også hvis jeg bare trykker på kontrol panel eller noget andet. Hvad kan jeg lige gøre for at det fungere igen?

Håber der er nogen der kan hjælpe smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp min comp har virus
  • #1   17. maj 2012 det er lidt svært at hjælpe dig. men kan fortællle dig at Security shield er selve virussen, prøv at få computeren i fejlsikret tilstand (dette gør du ved at slukke computeren ved at holde sluk knappen nede og derefter tænde computeren igen, derefter vælger du ''start i fejlsikret tilstand med netværk'' nu kan du bruge computeren igen, evt. hent spyware doctor, som faktisk kan fjerne alt. dog koster det penge, men du kan sagtens finde en nøgle på nettet et sted. Norton, Avg og alle de andre kendte virusprogrammer er ikke særlig gode til at håndtere virus på computeren, men er gode til at sørge for det ikke kommer på computeren. så kan anbefalde dig spyware doctor.

håber du kunne bruge det til noget smiley

• #2   17. maj 2012 ps.

så er fejlsikret tilstand kun en midlertidig løsning du kan bruge til at løse problemet på computeren eller andet.

• #3   17. maj 2012 Tak for svar. Du tror ikke man kan formatere eller gendanne computeren og det så vil hjælpe? Jeg er ved at ligge alle mine ting over på en ekstern. Men når jeg så er i fejlsikret tilstand kan jeg så gå på nettet og evt hente et virusprogram? Og det virus program du taler om hvor meget koster det? Og kunne man gå ned og købe et i Fona el lign imorgen installere det og så vil det kunne fjerne den virus der er der nu? smiley mange sikkert dumme spørgsmål men ved ikke så meget om det smiley

• #5   17. maj 2012 du kan sagtens formatere computeren, men ellers følg det link MisterNiceHands har sendt smiley

• #6   17. maj 2012 Jeg må ikke gendanne for den virus der. Hvis jeg skal følge de trin som linket viser skal jeg jo downloade en masse ting kan jeg gøre det i fejlsikret tilstand? smiley og igen tal for svar. Og Stefan ved ikke lige hvordan jeg gør det smiley

• #7   17. maj 2012 Ja

(dette gør du ved at slukke computeren ved at holde sluk knappen nede og derefter tænde computeren igen, derefter vælger du ''start i fejlsikret tilstand med netværk'' nu kan du bruge computeren igen)

så kan du smiley

• #8   17. maj 2012 Mange tak for hjælpen smiley den fungere igen smiley

Kommentér på:
Hjælp min comp har virus

Annonce