Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælp til hænge tv op , har forsøgt selv , men det mislykkedes lidt . . derfor brug for hjælp til at rette på det . Har ikke boremaskine eller skruemaskine og det er murstensvæg . 300 kr.
  • Rem hoppet af havetraktor 500 kr.
  • skifte ventilator 750 kr.
  • Opsætning af lille vitrineskab 750 kr.
  • Fjerne ukrudt, klip græs og græs kanter 2.500 kr.
  • Garderobe 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp til Iphone 4.
  • #1   22. maj 2012 Du skal jailbreake din telefon, før du kan få den.

• #2   22. maj 2012 Hvordan gør jeg det? smiley

• Goffer
    Goffer Tilmeldt:
    okt 2011

Følger: 1 Emner: 5 Svar: 171
    #3   22. maj 2012 Er ikke det nemmeste i verden hvis man ikke er lidt teknisk anlagt, og ved egentlig heller ikke om man kan på den nyeste version af IOS, men er der sikkert nogle iPhone nørder herinde der kan svare på.
    men hvis du slet ik ved hvordan osv. så ville jeg nok få en kammerat til det.

• #5   22. maj 2012 Lad være med at rode med det hvis du ikke har teknisk snilde og lidt forstand på software.

Det kan gå grueligt galt.

Da jeg havde Iphone var den altid jailbreaket.

Der er pt. kun tethered, hvilket vil sige du skal koble din telefon til computeren, og bruge et stykke software, til at boote din telefon op med, ikke særlig smart smiley

Vent på der kommer untethered hvis det endelig er, og få en af dine kammerater der har forstand på software, og tør kaste sig ud i det, mod betaling til dig, hvis det går galt hehe.

Personligt vil jeg aldrig gøre det for andre end mig selv

• #6   22. maj 2012 Michael P - er du nu også helt sikker på at der kun er tethered version ?
    Jeg mener mere, jeg har iPhone 4s og den har jeg da jailbreaket af untethered version. Med software IOS 5.0.1 :-)?

• #7   22. maj 2012 Ja IOS 5.0.1

Der er 5.1.1 nu?

http://www.jailbreaknation.com/jailbreak-ios-5.1.1-iphone-4-ipad-ipod-touch-with-redsn0w

Dog måske kun til den alm. 4ér?

• Søren J
    Søren J Tilmeldt:
    maj 2007

Følger: 1 Emner: 6 Svar: 104
    #8   22. maj 2012 Hej Michéle,

For at installere Cydia er du nødt til at Jailbreake din iPhone.

At jailbreake den er som sådan ikke ulovligt, men Apple syntes sjovt nok ikke om at man folk kan hente de apps de tjener penge på gratis. Derfor kan Apple finde på at låse din telefon hvis du sætter den til iTunes og forsøger at opdatere den og de finder ud af at du har jailbreaket den.

Hvis det kun er for at ændre tema, vil jeg også råde dig til lade være med at jailbreake det og lade den være som den er.

Hvis du derimod vil have den jailbreaket, så findes der mange der kan jailbreake den for dig (mig deriblandt smiley ), men det koster som regel en smugle og du kan ikke længere opdatere din telefon uden at skulle have den jailbreaket igen.

Til jer andre - det nuværende styresysten hedder iOS 5.1.1 og har pt. ikke en untheatered jailbreak, men den skulle komme iløbet at denne uge.

• #9   24. maj 2012 Søren - det ikke helt rigtigt smiley

Det er ikke ulovligt at jailbreake - nej. Men så snart du henter en app som normalt koster penge, f.eks. Navigon, så har du stjålet software - og det er ulovligt.

Hvis du blot jailbreaker for at bruge Cydia, så overtræder du som sådan ingen love. Ikke andet end at du bryder din garanti hos Apple, og du kan risikerer de låser den hvis du ikke er forsigtig med det.

- nu er det ikke for at jeg skal holde en tale om at man ikke må downloade betalings software gratis - jeg vil blot gøre opmærksom på at det ER et lovbrud når først du henter betalings-apps gratis.

Pirate'ohoy!

• Søren J
    Søren J Tilmeldt:
    maj 2007

Følger: 1 Emner: 6 Svar: 104
    #10   24. maj 2012 @Rune M

Okay, det er vist et spørgsmål om hvordan man læser min tekst smiley
    At hente betalings apps uden at betale for dem er det samme som at downloade musik - altså ulovligt
    Er jeg skam helt med på

• #11   24. maj 2012 Søren - er ikke i tvivel om du godt ved det - det var mere til general info - især til OP, hvis hun begav sig ud i at jailbreake og så bare høstede gratis apps som en anden landmand op mod kartoffelferien.

Det minder mig om en sjov historie fra den gang jeg var lille. Jeg havde lige lært at cykle, og skulle kort efter på besøg hos min farmor. Det var ikke så tit jeg besøgte hende, fordi hun boede rigtig langt væk. Jeg var kun i stand til at kører på en 3 hjulet cykel, for jeg var kun lige fyldt 8 år.
    Da jeg ankom til min farmor var jeg helt rundt på gulvet over at min mor endnu ikke var kommet. Hvor hun var, var en stor gåde, for min lille barnehjerne.
    Jeg opdagede 7 timer senere at hun var cyklet hele vejen hjemmefra! Jeg opdagede det først da hun cyklede ind i indkørslen hos min farmor. Det var utrolig sjovt, for da hun endelig var fremme, var vi andre på vej hjem - og min far havde ikke taget cykelholderen med som han havde lovet! Så hun måtte op på cyklen igen og cykle hjem. Vi så hende først igen 3 dage senere, og hun var ikke glad.

- Ligesom den unge Michéle ikke ville være glad hvis hun havde hentet en masse apps, sat den til iTunes, og haft FBI ude for døren dagens efter. En situration vi vist alle frygter.

• #12   24. maj 2012 Har godt nok aldrig hørt om de kunne finde på at låse ens telefon.. Det er fanme svineri hvis det var!

• #13   24. maj 2012 3 hjulet cykel som 8årig? Wooow du vild, haha smiley

Ang Jailbreak, så har jeg ALTID haft det, og jeg synes det er utroligt nemt, og jeg har gjort det for alle dem der har spurgt mig, men jeg har selføgelig sagt hvad der kan ske osv. Men alt i alt så sæt dig og kig youtube lidt igennem så bliver det hurtigt nemt smiley

• #14   24. maj 2012 Min telefon var jailbreaket inden mit simkort virkede smiley
    Folk har altid spurgt mig, hvad gør det?
    Ehh.. Ja det låser op for telefonen, så du kan gøre alt hvad du har lyst til smiley

Kommentér på:
Hjælp til Iphone 4.

Annonce