{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  EKSTERN HD FRA PC-MAC?
  • #2   31. maj 2012 Jo men så mister jeg vel alt det der er på hardisken?

• #3   31. maj 2012 Ja det skulle fanme ikke undrer hvis du ikke kan det.. Det er jo en Mac.. Hvad havde du regnet med

• Ham D
    Ham D Tilmeldt:
    sep 2007

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 584
    #4   31. maj 2012 Du er nødt til at være mere specifik. Hvilket fil system er din eksterne?

• #5   31. maj 2012 der er et program der hedder paragon som du kan bruge til at se windows ting på en mac, så slipper du for at skulle slette noget

• #6   31. maj 2012 Dalle J. Tak for din lige gyldige tråd.

Daniel H. Tak det kender jeg. Men kan jeg på ingen måde få det ind på Mac delen? Jeg tænker hvis jeg formatere hardisken så den spiller sammen med Mac så kan den vel ikke bruges til pc?

• HP
    HP Tilmeldt:
    maj 2012

Følger: 1 Emner: 49 Svar: 1.034
    #8   31. maj 2012 Det burde du sagtens kunne. Jeg har ingen problemer i hvert fald. Men kommer nok også an på hvilken type fil, der er tale om, som en anden også nævner.

• #9   31. maj 2012 Hvis din harddisk er formateret med NTFS så skal du bruge noget software til at bruge den sammen med din mac.

Hvis det er formateret med FAT32 kan du bruge det med begge operativsystemer, men så er du begrænset til filer der max fylder knap 4 GB.

Hvis du vil arbejde med store filer må du affinde dig med at bruge eksterne programmer og deraf bliver læse og skrivehastighederne hovedsageligt forringet, men det kan sagtens bruges.

Jeg ville formatere harddisken i den format du mest kommer til at bruge og så lade det andet operativsystem køre det eksterne program om /når nødvendigt.

• #10   31. maj 2012 Da jeg fik mig en Mac brugte jeg et fint lille program der hed Tuxera NTFS For Mac, som man slet ikke opdagede man havde på sin Mac, og det gjorde bare at Mac'en godt kan læse og skrive til en HDD med NTFS-filsystem smiley

• #12   1. jun 2012 Stærkt mange tak for hjælpen alle sammen smiley

• #15   1. jun 2012 Den stod faktisk som FAT32 smiley Skal jeg stadig prøve formatere den og ligge alt musik på igen?

• #16   1. jun 2012 Det er ikke et problem her... Jeg har da taget alt fra min pc og lagt over på en extern og sagtens tage billeder og musik og se / høre det på min Mac.. Det eneste "problem" det er at jeg ikke også kan gemme ting fra min Mac på den...

Kommentér på:
EKSTERN HD FRA PC-MAC?

Annonce