{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Iphone 4 vs. 4s
  • Brian V
    Brian V Tilmeldt:
    maj 2012

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 25
    #1   4. jun 2012 Hmm.. :-S Overvejer seriøst at købe en iphone. Ved bare ikke helt om det er pengene værd, når 5'eren efter sigende kommer til sommer.


  • Jonas  1
    Jonas 1 Tilmeldt:
    dec 2009

    Følger: 1 Emner: 7 Svar: 29
    #2   4. jun 2012 processoren på 4s er nyere, hurtigere og bedre
    4'eren har 5 megapixels kamere imens 4S har 8!
    Siri, som ikke er til meget hjælp her hjemme ha 4'eren

    det er vidst de største forskelle, der er og nogle andre små detaljer smiley


  • Brian V
    Brian V Tilmeldt:
    maj 2012

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 25
    #3   4. jun 2012 Tror sgu holder mig til ideen om at købe en 4s så.. Hvad er det nu lieg Siri er? smiley

  • #4   4. jun 2012 stemmestyring til søgning osv.
    Dog på engelsk..

    hvis du jailbreaker en alm iphone kan man også få siri

    men hvis man skal ud og have en ny tlf, og ikke har en 4ér i forvejen, så ville jeg klart tage s modellen

    Android har også stemmesøgning smiley


  • P: L
    P: L Tilmeldt:
    feb 2010

    Følger: 1 Emner: 22 Svar: 828
    #5   4. jun 2012 Hvis du har bestemt dig for en iPhone så havde jeg ventet til 5'eren.
    Springet fra 4 til 4S er ikke så betydligt, så det må man regne med det bliver til 5'eren.

    Jeg har købt en Galaxy S III som pt. er den bedste telefon på markedet. Overvej også den lidt måske. Eller en HTC One X


  • Rasmus B
    Rasmus B Tilmeldt:
    okt 2008

    Følger: 1 Emner: 177 Svar: 1.180
    #6   4. jun 2012 Hvis du skal ud og have en Iphone, så kan du ligeså godt vente til der kommer en 5'er. Der går forhåbentlig ikke så mange måneder. Jeg har fået en god pris på min 4'er med smadret skærm. Så den solgte. Nu har jeg en midlertidig HTC wildfire hvilket er ulideligt!!

    Har virkelig overvejet at købe Galaxy S3'eren. Og det bliver det også såfremt Iphone 5's design ikke er ændret markant. Jeg gider ikke bare have en længere udgave af en 4/4's. For mig betyder design en helt del. Har prøvet en galaxy S3 af et par gange og den er VIRKELIG smooth!! Jeg er ikke vild med android, men det tror jeg er en vanesag. Så hvis 5'eren ikke har ændret design så bliver det samsung. Som P: L Siger, så tag den op til overvejelse da det er en virkelig lækker telefon!


  • P: L
    P: L Tilmeldt:
    feb 2010

    Følger: 1 Emner: 22 Svar: 828
    #7   4. jun 2012 Android er helt klart en vanesag. Kommer os fra iOS i iPhone, så der er lige lidt man skal vænne sig til. Men hold da op det er en fed telefon!

  • #8   4. jun 2012 http://www.youtube.com/watch?v=4GuqB1BQVr4

    I justin Biebers musik video boyfriend kan man se ''Iphone5'' Man kan se apple logoet på bagsiden og knapperne som er de samme steder som de var på de andre iphones, samt den ikke har en Home knap, hvilket Steve også ville have, en telefon fuldstændig uden knapper.

    Søg lidt på det, med den video og iphone.


  • #9   4. jun 2012 Den kommer i starten. Man kan se at den også har de streger som Iphone 4/4s også har smiley samt der hvor man har høretelefoner til er samme sted.

  • Brian V
    Brian V Tilmeldt:
    maj 2012

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 25
    #10   4. jun 2012 Har tænkt på det med 5'eren.. Men har aldrig haft en Iphone før, så tænkte lidt på at købe en brugt 4/4s, for at vænne mig til den. Så jeg ikke køber en ny og dyr 5, er som jeg så ikke bryder mig om.

    Har haft en HTC wildfire før, fy for.. Har givet mig HTCitis for livet.
    Min lillebror har lige købt en Nokia lumia, og den er dælme dejlig, så vidt jeg har kunnet se de gange jeg har sidde og leget lidt med den.


  • P: L
    P: L Tilmeldt:
    feb 2010

    Følger: 1 Emner: 22 Svar: 828
    #11   4. jun 2012 Tror du selv på den . .? smiley haha

  • P: L
    P: L Tilmeldt:
    feb 2010

    Følger: 1 Emner: 22 Svar: 828
    #12   4. jun 2012 Brian - Nu er jeg også en person der bare skal ha' det nyeste smiley hehe. Eftersom du ikke er så glad for HTC, vil en samsung nok heller ikke være der. De kører med samme styresystem (dog nogle ændringer fra producentens side).

    Men IMO så er iOS og Windows Phone (Lumia f.eks.) langt mere brugervenligt end Android. Android er nok mere for de nørdede. Kunne f.eks. aldrig finde på at anbefale en Android telefon til min mor.


  • Brian V
    Brian V Tilmeldt:
    maj 2012

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 25
    #13   4. jun 2012 Lige præcis med telefoner og den slags, så er jeg ikke så vild for at få det nyeste hele tiden, har for eks. også først lige skiftet min gamle fladskærm fra 2002 ud smiley

  • #14   4. jun 2012 P: L
    Overvej det, Den har fuldstændig samme design skærmen går bare helt ud til kanten. Man kan se noget af apple logoet bagpå. Ting som de få knapper, samt jack indgang er fuldstændig samme sted, og de der linjer som man kan se er også de samme steder som på Iphone.

    Steve jobs ville gerne lave en telefon helt uden nogen som helst knapper.

    Jeg tror på det.


  • Martin S
    Martin S Tilmeldt:
    jan 2012

    Følger: 1 Emner: 11 Svar: 69
    #15   4. jun 2012 Jeg ville vente til 5'erne kommer, jeg har en 4S nu, den sælger jeg når der kommere en 5'er og så køber jeg den smiley

  • P: L
    P: L Tilmeldt:
    feb 2010

    Følger: 1 Emner: 22 Svar: 828
    #17   4. jun 2012 Come on. Det er jo tydeligvis en 4S. Tror du at den film de ser, virkelig kører på telefonen? smiley

  • #18   4. jun 2012 . .

    Haha du er seriøst helt væk smiley


  • HP
    HP Tilmeldt:
    maj 2012

    Følger: 1 Emner: 49 Svar: 1.034
    #19   4. jun 2012 iPhone 4S er meget bedre end 4'eren. Har begge dele og 4S'eren er klart meget bedre.

    Prøv at brug søgefunktionen herinde, dette emne har været oppe hundrede gange.

    Jeg havde ikke ventet, hvis jeg var dig. smiley


  • Rasmus B
    Rasmus B Tilmeldt:
    okt 2008

    Følger: 1 Emner: 177 Svar: 1.180
    #20   4. jun 2012 Jeg tvivler nu stærkt på at det er en Iphone 5 som er i den video. Eller nej. Jeg ved det ikke er en Iphone 5 smiley

Kommentér på:
Iphone 4 vs. 4s

Annonce