850 visninger
|
Oprettet:
kan ikke trykke på ikonerne {{forumTopicSubject}}
ja det er ret tit det sker hvor jeg ligepludselig ik kan trykke på de ting jeg har på skrivebordet og så er jeg nød til at genstarte min pc. Men overvejer at lække alt jeg har på min eksterne harddisk og omformatere hele min bærbare. Det skal lige siges at der i tidens løb blev lagt windows 7 på min bærbar, kan dette have noget at gøre med at den er begyndt på dette med at jeg ik kan trykke på tingene på skrivebordet ?
sep 2008
Følger: 11 Følgere: 12 Emner: 95 Svar: 4.917
Det er ikke fordi det er Windows 7 at den gør det, men sikkert fordi der er installeret en masse ting på den, som der på en eller anden måde skaber konflikter.
Så hvis jeg var dig, havde jeg gjort det samme som du overvejer, nemlig at lægge alt du skal gemme over på et eksternt drev, og så lige formatere den.
jun 2010
Følger: 7 Følgere: 6 Emner: 42 Svar: 156
jun 2010
sep 2008
Der trykker du så på en tast, og følger guiden. Den er ret ligetil. Koden til Windows står på undersiden af bærbaren, og så går det bare derudaf.
Hvis ikke du får valget under opstart for at starte fra skiven, skal du trykke F2 (alt efter mærke og model) ved første billede der vises når du tænder den, typisk der hvor der står hvilket hardware din maskine indeholder, eller et logo fra producenten, og så kommer du ind i BIOS, hvor du skal finde Boot Sequence, og rykke DVD-rom op til toppen.
Igen, det er forskelligt alt efter mærke og model, men grundprincipperne er det samme. Hvis der ikke står hvilken knap du skal trykke på for at komme i BIOS kan du bruge Google til at finde tastekombinationen. På nogle er det Shift+F10 og andre kan det være noget helt tredje.
Men de fleste er sat til at boote på rom-drevet, så det skulle ikke blive et problem at formatere
dec 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 22 Svar: 235
det er forskelligt fra computer til computer???
jun 2010
sep 2008
jun 2010
dec 2008
jun 2010
dec 2008