{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  pc problemer
  • #1   6. jun 2012 bærbar, stationær?

  • #2   6. jun 2012 Står i overskriften... Pc smiley

  • #3   6. jun 2012 Død bundkort.

  • Jens A
    Jens A Tilmeldt:
    jan 2011

    Følger: 1 Fotoprofiler: 1 Svar: 818
    #4   6. jun 2012 @Krelle: Hvis bundkortet var dødt, ville den slet ikke starte.

    @Draaby: Se om du kan få fat i en anden strømforsyning.


  • #5   6. jun 2012 @Jens A >> Der tager du skam fejl. Min gamle HP startede i 10 sekunder, og gik så ud. Nyt bundkort, så kørte den igen.

  • Jens A
    Jens A Tilmeldt:
    jan 2011

    Følger: 1 Fotoprofiler: 1 Svar: 818
    #6   6. jun 2012 @Krelle: Det betyder ikke at dit bundkort var dødt. Det kunne have været mange forskellige komponenter på dit bundkort det var galt med.

  • #7   6. jun 2012 Og det vil jeg så lade gå ind over betegnelsen "dødt bundkort" hvis der er komponenter på bundkortet som gør at det ikke virker smiley

  • #8   6. jun 2012 Jens A

    haha ellers dør bundkortet jo aldrig, hvis det bare er en "del" af det der skal gå istykker...


  • Jens A
    Jens A Tilmeldt:
    jan 2011

    Følger: 1 Fotoprofiler: 1 Svar: 818
    #9   6. jun 2012 Hvis dit bundkort er dødt, starter computeren slet ikke, men hvis en enkelt komponent er i uorden, kan den måske godt starte. Så fungerer den bare ikke ordentligt.

  • #10   7. jun 2012 Jens A

    det er altså noget lort at lukke ud, bare fordi du har en mening om hvad det betyder når folk siger et bundkort er "dødt" betyder det jo ikke alle andre er med på den smiley der skal ikke mere til at et bundkort brænder end et enkelt komponent der er gået i udu...


  • #11   7. jun 2012 Hvis den bibber sådan som du siger, kunne det også være ram, enten en deffekt, el. en der sidder forkert.
    El. måske enda grafik kortet.

    Det er det jeg ved af i hvert fald, hvor jeg har oplevet at min bibbet.
    At den slukker efter de minutter, kan være mange ting, men det kan være deffekt grafik kort, el. at blæseren overhovedet ikke virker optimalt måske?


  • #12   15. jun 2012 Det var min bæser der var røget af smiley
    Den fik noget nyt sølv og et par strips så nu kører den igen... Dejligt


  • #13   15. jun 2012 lidt utroligt, at der ikke er en eneste der nævner varme/køling, da det oftest er der fejlen er, når den lukker efter få minutter, fordi den simpelthen er blevet varm, og så vil beskytte sig selv . .??

    og lige en kommentar til trådstarter. PC står for Personel Computer, og det kan altså være BÅDE en stationær, og en bærbar. . smiley

    men godt det virker igen. . smiley


  • #16   15. jun 2012 Big ***

    Jeg skrev faktisk grafik-kortet. Var ment i grafikkortets køler, da computeren lukker ned hvis den ikke bliver kølet nok. Det troede jeg det var, da jeg har prøvet det samme før med et gammelt kort.

    Men godt det kun var det der var galt, og ikke noget andet så det kunne have blevet en dygere omgang smiley


Kommentér på:
pc problemer

Annonce