709 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

Samsung Tablet 10.1 Samsung Tablet 10.1

Hej alle i kloge mennesker ;o)

Jeg har lige nogle spørgsmål og vil høre om I kan svare mig på det. smiley

Jeg overvejer meget kraftigt at købe en Samsung tablet 16 gb.

Skal jeg vælge med eller uden 3G? Hvis man vælger med 3G SKAL man så putte sim-kort i, eller kan man bruge den, som hvis den var uden 3G?

Er der nogle som har erfaring med en USB/SD kort adapter til den? Således man kan få noget mere plads, for en kort stund?

Kæresten og jeg vil nemlig lægge nogle film på den, når vi skal på ferie i 3 uger, men ellers har vi ikke brug for mere end de 16 gb.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Kitchen clogged 750 kr.
  • Flyt tørretumbler 450 kr.
  • Reparation af kabelfejl på robotplæneklipper 1.300 kr.
  • Furniture Assembly 2.200 kr.
  • Hente to døre i bauhaus Roskilde Montere døre og dørhåndtag i Jyllinge 2.100 kr.
  • rep. af hul i vandrør 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Samsung Tablet 10.1
  • P: L
    P: L Tilmeldt:
    feb 2010

Følger: 1 Emner: 22 Svar: 828
    #1   6. jun 2012 Den virker ens om det er med eller uden 3G. Jeg har en iPad uden 3G af den grund, at jeg kan sætte et 3G hotspot op på min telefon og så gider jeg ikke betale for to abonnementer.

Det med SD kortet. Nu kan jeg ikke huske hvor meget den støtter og om det er microSD den bruger, men jeg ville bare købe et på 32GB så har i fin med plads til film. Det koster alligevel intet efterhånden.

• #2   6. jun 2012 P:L

Tak for svar smiley
    Vi kigger efter dem brugt, da der er mange 16 GB tilsalg som stort set ikke er brugte og med 1½ års garanti på. Så vil vi hellere spare de penge, i forhold til at købe en helt ny ;o)
    Og da det kun er nødvendigt de 3 uger på vores sommerferie med mere plads, så synes jeg det er dumt at kaste ekstra penge efter den. Der er nemlig meget få tilsalg med henholdsvis 32 og 64 GB. smiley

• #3   6. jun 2012 Har den selv og er ganske tilfreds med den smiley 3g bruger du kun, hvis du ikke er i nærheden af Wifi. Men jeg ville nu vælge en med begge dele, da den så bliver nemmere, at sælge videre, når tiden kommer.

• #4   6. jun 2012 Nicolai: Det er nemlig det jeg tænker.. :o) Og så kan man jo altid købe et simkort til den hvis man synes der er behov for det smiley

Dejligt at høre du er glad for din smiley

• #5   6. jun 2012 Nicolai: Har du også den der USB/SD kort adapter til den?

• #6   6. jun 2012 Btw.. Har ikke mit Simkort i, så den fungerer fint uden;-)
    Nej det har jeg ikke, for bruger den kun til surfing, mails, spil oa. Så får aldrig opbrugt de 16 gb. Så ved ikke hvordan det virker.

• #7   6. jun 2012 Nicolai: Okay smiley

• #8   6. jun 2012 Jeg har bestilt en tab 2 10.1 uden 3G da jeg ikke kommer til at bruge det, og man kan jo altid bruge internet deling hvis du har en iphone. Jeg har 10GB i mit mobil abboment, så for mig vil det være spild af penge og ha et mobil abboment til smiley

• #9   6. jun 2012 Jeg har en iPad 3 med 3G, nu ligger jeg indlagt pt. Ville sku ikke undvære 3G, gider ikke skal lavet net mellem iPad og telefon hver gang. Det er da for bøvlet synes jeg.

Kommentér på:
Samsung Tablet 10.1

Annonce