{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.745 visninger | Oprettet:

Lidt hjælp til Macbook Air {{forumTopicSubject}}

Har lige købt en brugt air (ja med kvittering og skidtet) men sælger havde ikke den lille USB nøgle (og da jeg ikke har haft nogen kendskab til Air, har iMac, var jeg ikke klar over hvor vigtig den lille satan var, nå men tidligere ejer forsøger at finde den) det der så er med det, er at jeg har gendannet den fra recovery, men jeg kan stadig se hendes konto, samt macbooken hedder stadig hendes navn, samt kan se flere af hendes ting, troede når man lavede en recovery start at den slettede alt og var som frisk, men tydeligvis ikke, så formoder at det er her den USB fætter kommer ind i legen. Er der nogen af jer ninjaer herinde der ved hvordan jeg får den helt tilbage så den er som fra fabrikken, og eller jeg kan slette alle hendes data.
Håber virkelig der er en eller to der kan hjælpe, på forhånd tak.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Lidt hjælp til Macbook Air
  • #1   10. jun 2012 Huskede du at gå ind i disk utillity/værktøj og formatere Macintosh HD?
    Hvis ikke, så er det derfor du kan se den tidlige ejeres sager.

• #2   10. jun 2012 Nope, men fandt ud af det efter et heldigt klik. så er lige PT igang med endnu en gendannelse
    Håber tidligere ejer finder den skide USB bandit, den vil nu være rar at have under alle omstændigheder.
    Men ellers tak for hjælpen.

• #3   10. jun 2012 Well, hvis du kører 10,7 har du ikke brug for noget usb drev..
    Når du starter din mac, så hold R inde så den starter op i recoverymode. Der efter vælger du "Værktøjer" eller "Utillities" oppe i toppen, og vælger "Disk håndetering" eller "Disk utillity" og ja, tager den der fra..

- Kender dog ikke selv noget til et usb stick man burde få med - Og jeg arbejder ellers med Mac's til daglig - Både Mac Pro, Macbook, Macbook Pro, Macbook Air, iMac osv osv, og jeg har ikke stødt på noget usb stick når jeg har udleveret nye varer.. -Men det kan da godt være det var med til den første udgave af air'en.. Så kan jeg blot ikke huske det smiley

• #4   10. jun 2012 Denne her er ca 3mdr gammel, og tidligere ejer sagde den var med. men pyt kører OS 10.7 så det burde være fint smiley har 7min tilbage så burde den være i hopla smiley

• #5   10. jun 2012 Cool smiley Men hvis du ikke har valgt at formatere disken, så er den tidlige ejers ting der stadig. Også selv om du måske ikke ser dem, da du nok logger på en anden brugerprofil. Men så ligger tingene stadig og fylder.

• #6   10. jun 2012 bare rolig der er formatteret, havde bare ikke lige luret at den skulle have den tur først smiley

Kommentér på:
Lidt hjælp til Macbook Air

Annonce