{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.324 visninger | Oprettet:

Itunes hjælp {{forumTopicSubject}}

Heyza har fået mig en iphone 3gs som jeg jo skal ha mig en itunes konto til.. Men hver gang jeg forsøger at oprette et appel-id så ville den ikke godkende mine kort oplysninger.. Jeg har visa electron eller som det hedder i danske bank marstercard.. den siger forkert kort oplysninger.. Nogen af jer der ved hvad man så gør for at få det her appel-id ???

på for hånd mange tak

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.
  • Manglende strøm i en væg og en toløbet kontakt, der ikke kan slukke i kolonihaven 880 kr.
  • Skift af bruse armatur 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Itunes hjælp
  • #1   12. jun 2012 En Apple konto kræver at du har et decideret crédit kort og ikke er debet kort som Electron eller MasterCard debet...

• #2   12. jun 2012 1# Nå okay... Hvad gør man så? Man kan jo ikke oprette sig uden kort oplysninger

• #4   12. jun 2012 4# Tjaa der er nok ikke så meget andet og gøre...
    Men har et spørgsmål mere, min iphone er simlock og har læst mig frem til at div teleselskaber sender koden til itunes, skal man så ikke bruge det her så kaldte appel-id for komme ind og få den kode ? Ja undskyld men er tæmmelig grøn på det her område med iphone

• #5   12. jun 2012 Jeg bruger Visa Electron på min iTunes butik, no probs. Det har jeg gjort nogle år efterhånden.

• Tina H
    Tina H Tilmeldt:
    maj 2012

Følger: 1 Svar: 131
    #6   12. jun 2012 Visa Electron virker til iTunes smiley bare kød dine oplysninger ind under visa, så går den igennem.

• Ham D
    Ham D Tilmeldt:
    sep 2007

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 579
    #7   12. jun 2012 Man kan også lave en konto uden et kreditkort.

• #9   13. jun 2012 Tak for hjælpen allesammen.. Fik det til og virke her til morgen smiley

Mads M: Hehe det er en vigtigt faktor, men der er dog penge på smiley

Kommentér på:
Itunes hjælp

Annonce