{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Macbook pro
  • #2   14. jun 2012 så skal du finde en sidste års model i en butik smiley

  • #3   14. jun 2012 17" macbooks er udgået..

    Den nye macbook pro 15" er tyndere, hurtigere, med retina skærm (UTROLIG flot skærmbillede med en opløsning på hele 2880x1800px)

    Men den er dyr!

    Skal du have sådan en skal du også kunne udnytte skærmens potientiale. (Hvis du arbejder med billede- eller video redigering)

    Intro ses her:
    http://www.youtube.com/watch?v=Neff9scaCCI&feature=plcp


  • #4   14. jun 2012 Jonas: Ej hvorfor er de det?? Hvad mener du med at udnytte skærmen?? Hvis man nu har en 15 tommer alm pc og så en mac 15 tommer er der så forskel på hvad for en der er bedst at se på selvom de er samme str??

  • #5   14. jun 2012 Retina skærmen er cirka 3 gange så god som en fuld hd tv skærm

  • #6   14. jun 2012 Line: Du betaler nemlig for den ultra fede skærm, men hvis du alligevel ikke kommer til at udnytte den, kan du lige så godt nøjes med en macbook uden retina skærm. Men igen, det kommer også meget an på hvor kræsen du er..

    Jeg går ud fra at Apple synes at 17"eren var for overflødig. Spørger man mig, synes jeg det også. Der er en grund til at man kalder en bærbar computer for en bærbar computer. Og når man kommer op i en 17" begynder det at blive en klods at slæbe rundt på smiley

    Retina skærmen på den nye Macbook er det ultimative inden for computer skærme lige pt. og det koster smiley


  • #7   14. jun 2012 Så hvis du ikke skal bruge den til at redigere billeder, kan du sagtens undvære retina skærmen.

  • #8   14. jun 2012 Forskellen kan også ses på iPad 2 og den nye iPad.

    Den nye er med retina skærm og iPad 2 er uden.


  • #9   14. jun 2012 Okay tak smiley

  • HP
    HP Tilmeldt:
    maj 2012

    Følger: 1 Emner: 49 Svar: 1.034
    #10   14. jun 2012 Retina skærmen er rigtig vild smiley

  • #11   14. jun 2012 Men du har reelt ikke noget at bruge den til medmindre du skal redigere billeder smiley

  • HP
    HP Tilmeldt:
    maj 2012

    Følger: 1 Emner: 49 Svar: 1.034
    #12   14. jun 2012 Der er jeg ikke enig.
    Hvis du bare skal kigge på billeder og f.eks. zoome ind. Så er der altså STOR forskel!

    Jeg kan hvert fald tydeligt se forskel på iPad 2 og iPad 3. smiley Om det er samme skærm i den nye tynde Macbook. Det ved jeg ikke. Men jeg skal da hel sikkert have en. smiley


  • #13   14. jun 2012 Det er ikke den samme skærm eller pixel-tæthed som ved iPad 3, men det er meget tæt på og eftersom man (normalt) sidder en smule længere væk fra sin bærbare computer end man gør med sin tablet så er det ikke noget man umiddelbart mærker. Der er vist noget med 50 ppi til forskel på de to paneler og det er stadigvæk MEGET godt når man tænker på den nye MBP er med 15"...

  • HP
    HP Tilmeldt:
    maj 2012

    Følger: 1 Emner: 49 Svar: 1.034
    #14   14. jun 2012 Ja okay. Der kan man bare se smiley Det eneste jeg ved er at de begge har Retina skærm smiley

    Men altså hvis prisen ikke sætter grænsen, så synes jeg at man skal vælge den nye med retina skærm.


  • #15   14. jun 2012 Helt sikkert skal man vælge den nye i dag hvis man bare har pengene. Man har 2 Thunderbolt og 2 USB3.0 porte... så er der SSD... hold da op jeg kunne tænke mig en... smiley

Kommentér på:
Macbook pro

Annonce