{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
634 visninger | Oprettet:

mangler hjælp til handel med bærbar . hvad synes i {{forumTopicSubject}}

hej er ved at købe denne (brugt) hva skal sådan en koste ? håber der er nogle kloge hoveder der kan hjælpe :).

Dell Latitude E6400 (den helt store model), men Nvidia Quadro 160 grafikkort, Windows 7 Ultimate, 4Gb ram, indbygget web-cam, indbygget bluetooth.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  mangler hjælp til handel med bærbar . hvad synes i
  • #1   17. jun 2012 -40% når den er 3 mdr gl. derefter -5%/md.

• #2   17. jun 2012 okay men hvad må jeg så give smiley ? kender jo ikke nypris . er ikke så skarp på computer området smiley

• #3   17. jun 2012 Mik S

Så efter et år er en bærbar kun 15% værd?

• #4   17. jun 2012 Yep. Nicolai passer det ikke meget godt ? Fik stjålet en lap top i min firmabil som var 1,5 år. Den vurderede tryg til 500,- smiley

• #5   17. jun 2012 Øhh nej, det passer ikke, så meget falder de dog ikke. Og forsikringsager er noget helt andet og Tryg vurderer ALT til langt under priserne. Og taler af erfaring, for de lavede samme nummer med min 1 måned gamle cykel, som de vurderede til 50% under prisen. Nok derfor jeg ikke er hos dem længere smiley

• #6   17. jun 2012 Jeg regner edb og mobil udstyr som er 1,5 år som værdiløs.
    Det er jo som regel forældet inden, de eneste som gerne vil have at det stadig er penge værd er dem som har noget tilsalg og så dem der er kommet til at låne penge til indkøbet smiley

• #7   17. jun 2012 Underlig holdning at have, men jeg holder helt sikkert øje med dine annoncer, for kan høre, at jeg kan lave en super handel smiley

• #8   17. jun 2012 smiley jeg sælger ikke aflagt elektronik. Det ryger på genbrugsstationen smiley jeg har ikke tålmodighed til alt det bøvl, det kan give at prøve at lave 800,-
    Og har det også bedst med at mine hd bliver destrueret.

• #9   17. jun 2012 Med de priser du sætter, så bliver det bestemt ikke svært, at få afsat det. Folk vil nok nærmere spørge om du er i pengemangel eller om det er stjålet smiley Men fair nok at du har penge nok, til at smide ting ud, som kunne have værdi for andre.

• #10   17. jun 2012 Jeg smider ikke ting ud som fungere optimalt, at mine halv defekte ting kunne have værdi for andre .. Sådan har jeg egentligt ikke vendt det før. Jeg kunne jo rive hd ud og forære resten væk hvis nogen skulle være intra.

• #11   17. jun 2012 Få ham ihvertfald længere ned i pris da den version af windows sikkert 100% er en pirat kopi.

Kan ikke se hvorfor der skulle være Windows ultimate på en så dårlig bærbar. De bliver som regel leveret med Premium

Kommentér på:
mangler hjælp til handel med bærbar . hvad synes i

Annonce