{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Grafikkort
  • #1   21. jun 2012 Gtx 570 eller det kommende gtx 660ti

• #2   21. jun 2012 (link fjernet)

Jeg valgte dette kort til mit nye setup og det er jeg yderst tilfreds med! smiley

• #3   22. jun 2012 tja husk lige hvilken gfx port du har ?

• #4   22. jun 2012 Pci-e, fejl fra min side smiley

• #5   22. jun 2012 Hvor kraftig en strømforsyning har du ?

• #6   22. jun 2012 et 570 kort et ganske fint et, men er resten af maskinen hurtig nok ?

• #7   22. jun 2012 Havde det ikke været en ide at spørge manden om hvad han ellers har liggende i sin PC. Inden han går ud og bruger penge på noget han alligevel ikke for brug for.

• #8   22. jun 2012 Måske havde det været en ide, hvis manden havde oplyst hvad han havde i sin PC, inden han går ud og bruger penge på noget han alligevel ikke for brug for.

Vi svare bare ud fra de oplysninger der er givet.

• #9   22. jun 2012 Min computer består af følgende: Intel core i7 920, 6gb ddr3 1300mhz ram, 650w strømforsyning, 750gb harddisk, Gigabyte ud3r bundkort og Nvidia Geforce GTX 260. ud over det har jeg vandkøling på min processor - corsair h50, mener jeg den hedder.

• #10   22. jun 2012 Skal din PC bruges til gaming ?

• Jens A
    Jens A Tilmeldt:
    jan 2011

Følger: 1 Fotoprofiler: 1 Svar: 818
    #11   23. jun 2012 @Stabilfyr: Selv til et spil som BF3 er de anbefalede krav bare en Quadcore CPU. En i7, selv en ældre generation er fin, også til nyere spil.
    Hvis man kigger på specifikationerne, er der højere krav til GFX end til CPU.

• #12   23. jun 2012 "Inden du er spiller klog, så er han processor på 2.6 ghz. Så overhovedet ikke indenfor rækkevidde hvis han vil spille de nye spil. "

HAHAHEHAHAEHAEHAEH!!!!!!!

HEAHAEHAEHAEHHAEHAHAEHAEHAEHHAEHAEHAEHAEHAEH!!!!!

Undskyld ovenstående, men fuck, hvor jeg skreg af grin da jeg læste det. Han har en i7-920, der på INGEN måde er en flaskehals for NOGET SOM HELST SPIL. Han vil kunne trække ALLE spil minimum de næste 3-4 år som spiludviklingen ser ud lige nu.

Bortset fra det, så er de eneste grafikkort der kan betale sig at købe lige ud (ud fra et fornuftsmæssigt synspunkt ift. penge kontra ydelse) et 7850 og et GTX 670.

Begge kort kan snildt trækkes af din PSU og har et fantastisk lavt strømforbrug.

Personligt havde jeg nok valgt at bruge de ekstra kroner (2700,-) på et 670.

• #13   23. jun 2012 den i7 920 er fint kraftig.. går sku længe før den skal skiftes ud.. så luk stabilfyr før du udtaler dig om noget du ikk ved noget om

• #14   23. jun 2012 stabil fyr er standard retard.

Min baebars Ivy Bridge ligger paa 2.3 (clockes til 3.3 nogle gange, men ikke altid) og den klare snildt BF3. 7970m hjaelper med det grafiske. Saa smut nu hvalp.;

• #15   23. jun 2012 koeb et brugt GTX 580. Mest value for pengene lige nu. Ellers hvis det skal vaere nyt saa et 7850 hvis dit budget holder til det

• #16   23. jun 2012 stabilfyr = kegle

• Jens A
    Jens A Tilmeldt:
    jan 2011

#17   24. jun 2012 Der er ikke nogen grund til at være gemene. Alle folk tager fejl nu og da.

• Jens A
    Jens A Tilmeldt:
    jan 2011

#18   24. jun 2012 @Dennis H: Jeg siger skam heller ikke han ikke skal irettesættes, men der er stor forskel på at irettesætte nogen, og svine dem til for deres fejl uden egentlig grund.

Når en person spiller smart samtidig med at han lufter en forkert holdning/idé, er det svært ikke at tvære det tilbage i synet på ham, men at angribe personligt samtidig er ikke ligefrem noget der hjælper på at overbevise ham om at han tager fejl.

• #19   24. jun 2012 Jens: Jeg kan slet ikke forstå, at du overhovedet gider begå dig ud i det, du nu har gang i. Er det bare en gang semi-trolling eller hur?

Men du synes måske "Spis en pik smiley " er et intelligent svar?

Hvis du svarer, så ved jeg du troller smiley

• Jens A
    Jens A Tilmeldt:
    jan 2011

#20   24. jun 2012 @Kim HAP: "Spis en pik <3" kom efter flere andre indlæg hvor stabilfyr blev svinet til for at sige noget forkert. Det undrer mig ikke han svarede på den måde, men det er alt andet end et intelligent svar. Han svarede bare igen på uintelligente indlæg.

Jeg troller ikke, jeg bliver bare nogle gange træt af at folk ikke kan finde ud af at rette på folk uden at ty til ekstreme personlige angreb.

• Jens A
    Jens A Tilmeldt:
    jan 2011

#21   26. jun 2012 @Dennis H: Fint princip, men ikke særlig realistisk. De fleste tror de ved hvad de snakker om, og udtaler sig derfor med overbevisning.
    Men det betyder ikke man fortjener at blive svinet til for at tage fejl.

Kommentér på:
Grafikkort

Annonce