{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
5.210 visninger | Oprettet:

IMessage ..... {{forumTopicSubject}}

Jeg har brug for nogle der er gode til det der IMessage på Iphone. Jeg skriver tilsyneladende via min mail til dem som jeg skriver til via IMessage, for i stedet for det navn som jeg er kodet ind som på deres telefoner, så er det min mail der står i toppen af beskeden, hvordan ændre jeg det??

Mvh Rikke

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  IMessage .....
  • #2   24. jun 2012 har samme problem men prøv at rette det inde i indstillinger også ind i beskeder.....

• #3   24. jun 2012 dog virker det ikke for mig xD

• #5   24. jun 2012 jeg er gået ind i indstillinger - beskeder - Imessage - modtag på, nu også står der: Du kan modatage beskeder på: Telefon, E-post

og nedenunder står der nummer og når jeg trykker på den kommer mit nummer frem og min mail, også er der et flueben ved mit nummer, så mit nummer burde være slået til ??

• #7   24. jun 2012 Nicolaj H >> Jo det kan der godt være. Det kræver dog at personen hun sender til, koder hendes mail ind, under hendes kontakter. smiley

• #9   24. jun 2012 Men det burde hun jo nok gøre så. Så ville de ikke have problemet smiley

• Ham D
    Ham D Tilmeldt:
    sep 2007

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 579
    #10   24. jun 2012 Så vidt jeg husker kan man vælge afsender i forbindelse med iMessage.

• #11   24. jun 2012 Michala >> Ja det er sgu hårdt at skrive en mailadresse ind, på sin kontakter som sender fra iMessage. Dog skal det siges, at iPhonen plejer selv at opdage når man kan skrive iMessage. Og når problemet så opstår med mailen, er det så simpelt at løse, som at modparten tilføjer din mail til din kontakt. Det er da hverken hårdt, indviklet eller noget som helst? Og hvis det er, så burde i nok ikke have købt en iPhone smiley

Kommentér på:
IMessage .....

Annonce