{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.353 visninger | Oprettet:

yousee 30/3. troubleshooting. {{forumTopicSubject}}

Hello!

Pga skylines nedgang har vi valgt at købe 30/3 fra yousee.. det fik vi så for et par uger siden.

til en start var det jo svaret på alt ondt, og de kørte derudaf; men hurtigt blev vi afbrudt, og kastet af nettet adskillige gange.

vi har de sidste 2 dage været på yousee under en time.

har snakket med support 5-6 gange. hvor de har guidet mig gennem at placere min router korrekt. alternative opsætninger, fjernsupport på begge bærbare+opdatering af firmware på router(gc3000 fra netgear).

skiftet modemmet ud med en af samme model (de sender åbenbart ikke gc3200 ud mere)

ydermere er der skiftet kanal (bor ikke i en stor boligblok).

Hvad kan jeg ellers gøre?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Elektriker 850 kr.
  • Havemand 1.000 kr.
  • Installation of Curtain Rod 950 kr.
  • Udskiftning af vandhane i køkkenvask 800 kr.
  • VVS udskiftning af vandhane der drypper 1.600 kr.
  • Fugning af fodlister ca 30 kvm. 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  yousee 30/3. troubleshooting.
  • #1   1. jul 2012 Købe en Cisco router og bede Yousee om den opsætning de kræver på routeren.

Når vi er blevet kastet af på vores 50/50 har det altid været routeren der skulle have en pause, og de var endda en af de anerkendte Linksys modeller vi fik af Waoo som gik ned konstant. Nu har vi fået en af mærket Tilgin (som jeg først frygtede ville forværre situationen) og nu har vi ingen problemer mere, overhovedet.

Kan ske det kun er sket for os selvfølgelig..

• #2   1. jul 2012 Det er jo lidt en principsag. Hvorfor skal jeg af egen lomme punge ud når de med deres udstyr lover guld og grønne skove?

• #4   1. jul 2012 havde maser af problemer med deres modem også, hoppede af konstant når jeg var på med den trådløse bærbar, til sidst gav jeg op og købte en billig router og koblede til modemmet så har det bare kørt siden

• #5   1. jul 2012 LØVEN .

jeg snakkede også med udvidet support, og fik at vide at de sendte en 3200 til mig netop fordi den skulle være bedre.

fik så en 3000 ind af døren, og ringer ind og hører hvad den er af. får så at vide at de ikke sender 3200 ud mere pga de mener der er flere fejl i den.

Der er vidst rigeligt med noter på min "profil" hos dem smiley

Maximus P

Til en start virkede både wifi og kabel. så begyndte wifi er gå mere og mere ned, så jeg gjorde som dig, sluttede en trådløs router til.. men nu virker det ligeså ringe også. smiley

Kommentér på:
yousee 30/3. troubleshooting.

Annonce