yousee 30/3. troubleshooting. {{forumTopicSubject}}
Hello!
Pga skylines nedgang har vi valgt at købe 30/3 fra yousee.. det fik vi så for et par uger siden.
til en start var det jo svaret på alt ondt, og de kørte derudaf; men hurtigt blev vi afbrudt, og kastet af nettet adskillige gange.
vi har de sidste 2 dage været på yousee under en time.
har snakket med support 5-6 gange. hvor de har guidet mig gennem at placere min router korrekt. alternative opsætninger, fjernsupport på begge bærbare+opdatering af firmware på router(gc3000 fra netgear).
skiftet modemmet ud med en af samme model (de sender åbenbart ikke gc3200 ud mere)
ydermere er der skiftet kanal (bor ikke i en stor boligblok).
Hvad kan jeg ellers gøre?
feb 2007
Følger: 2 Følgere: 2 Emner: 20 Svar: 2.485
Når vi er blevet kastet af på vores 50/50 har det altid været routeren der skulle have en pause, og de var endda en af de anerkendte Linksys modeller vi fik af Waoo som gik ned konstant. Nu har vi fået en af mærket Tilgin (som jeg først frygtede ville forværre situationen) og nu har vi ingen problemer mere, overhovedet.
Kan ske det kun er sket for os selvfølgelig..
jan 2007
Følger: 5 Følgere: 4 Fotoprofiler: 1 Emner: 31 Svar: 421
sep 2011
Følger: 11 Følgere: 10 Emner: 4 Svar: 1.012
jan 2007
Følger: 5 Følgere: 4 Fotoprofiler: 1 Emner: 31 Svar: 421
jeg snakkede også med udvidet support, og fik at vide at de sendte en 3200 til mig netop fordi den skulle være bedre.
fik så en 3000 ind af døren, og ringer ind og hører hvad den er af. får så at vide at de ikke sender 3200 ud mere pga de mener der er flere fejl i den.
Der er vidst rigeligt med noter på min "profil" hos dem
Maximus P
Til en start virkede både wifi og kabel. så begyndte wifi er gå mere og mere ned, så jeg gjorde som dig, sluttede en trådløs router til.. men nu virker det ligeså ringe også.
yousee 30/3. troubleshooting.