750 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 13 Svar

Hjælp! Mærke? Hjælp! Mærke?

Jeg står i den sure situation at min HP Pavilion g7-1118, som kun er 8 mdr gammel muligvis er døden nær!
Jeg købte den i november sidste år for 4.199,- Så lortet burde jo virke!
Problemet er bare den at den gang på gang er tæt på at brænde sammen, fordi den bliver så varm. Den gjorde det så sent som idag, da jeg havde én til at kigge på itunes, som ikke virkede, hvilket så viste sig at være computerens skyld.

Hvad kan jeg gøre?

Det skal lige siges at den IKKE står i skødet, sengen el. lign. så der ikke kommer luft nok. Den er også tjekket for støv
Idag f.eks. stod den på mit træskrivebord i en halv time, hvorefter den lukkede ned grundet varmen. Man brænder sig, hvis man rører den i venstre side, selv oven på tasterne bliver den varm!!!

Jeg får den tømt får alt hvad der hedder dokumenter, billeder, musik osv. enten lørdag eller søndag og kyler den tilbage til Bilka på mandag! Garantien gælder jo heldigvis stadig.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montering og installation af opvaskemaskinen 650 kr.
  • Flytning af stikkontakt - 15min 500 kr.
  • Hjælp til at samle en BRIMNES seng fra ikea 750 kr.
  • Help with bicycle gears that are slipping 210 kr.
  • Skift af vandhane i køkken 800 kr.
  • Sætte spejl og hylde op 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp! Mærke?
  • #1   7. jul 2012 Nårh ja, som overskriften siger, mangler jeg også hjælp til at finde et GODT mærke, hvis min nuværende ikke kan redes.

Det skal hovedsageligt bruges til nettet, men skal også kunne trække nogle ordentlige spil uden at få stress over det.

• #2   7. jul 2012 Dell vostro 3550, der skal du bare opgradere til 6gb ram, 500gb harddisk og et godt grafikkort smiley er tildfreds med min har haft den i 8 måneder smiley

• #3   7. jul 2012 tilfreds*

• #5   7. jul 2012 nu skriver du at du har tjekket for støv,
    men har du haft skilt det og tjekket luft kanalen der gå fra blæseren og vider ud
    (gå jeg ik ud fra du har efter som du så mister garntien)
    men det lyder lidt som om det er der problemet ligger,
    jeg har selv oplevet det på min gamle computer men der var den så godtnok 2½år gammel,
    men inde i den omtalte luft kanal lå der så meget støv og skidt og møg at det var ca på størelse med en ½ engangs lighter da jeg hade hevet det ud

• #6   7. jul 2012 Tak for svar smiley
    Jeg håber selvfølgelig ikke at det bliver nødvendigt, for har ikke så mange penge til computer... Det er bare rart at vide, hvad man skal gå efter, hvis det bliver den eneste udvej smiley

• #7   7. jul 2012 Red Bull - Hvordan kan du sige om det er en god computer for pengene uden at kende hendes behov?

Heidi - Hvad er dine behov, altså en prioteringsliste, spil (og hvilke spil snakker vi om) batteri, størrelse, vægt, cpu kræfter, ram og hvor meget plads har du brug for?

Hvad siger dine pengepung?
    Og hvordan med farve ( du er jo pige smiley

• #8   7. jul 2012 (gammel smølf )

Nej, jeg har ikke haft den skilt ad, for jeg har ikke ret meget forstand på det... Det lader jeg min onkel om smiley
    Jeg tvivler på at der kan ligge ret meget støv derinde, da den ikke har været i støvede omgivelser... Men har som sagt ikke ret meget styr på det, så tør ikke begynde på noget skillen ad smiley

• #9   7. jul 2012 Men formodentlig ryger din computer ind til rep, og så får du den tilbage, hvor de har gået den efter og testet ok og værsgo. Plejer det at være..

• #10   7. jul 2012 det er os dumt og skille den nå der stadig er ganrti på,
    men hvis det er der fejlen ligger og du sender den ind til rep så få du nok en regning på de har renset den
    (hvis det er der fejlen ligger)
    for det er jo ik omfattet af garntien at der kommer skit og møg ind i den,
    jeg har os absolut minus forstand på computer men gik i krig med den aflige vel og heltigt nok så virket lortet stadig bagefter..he he
    og selv om man ik tror at den står i støvet omgivelser bliver man tit overrasket nå man skiller den

• #11   7. jul 2012 Smurf1 .

Altså hovedsageligt bruger jeg computeren til internettet eller at høre musik, se film osv.
    Jeg har tit haft adskillige faner åbne, samtidig med media player.
    Mht. spil tænker jeg f.eks. minecraft samtidig med musik.
    Str. mæssigt passer det ganske fint med 750GB som på min nuværende HP smiley
    Farve er fuldstændig ligegyldigt ;D

• #12   7. jul 2012 Ike for at skuffe dig, men vil næsten sige det sikkert du får en ny computer eller penge.

Så når du om 1-2 uger har en melding på om du skal have ny eller hvordan, så opret en ny tråd, hvis du har været så lucky at få penge.
    Så kan vi tage den der smiley

• #13   7. jul 2012 På en måde håber jeg også at det ender med enten ny computer, eller pengene retur, for jeg kender indtil flere der har nøjagtig samme problem med deres HP smiley

Men tak for svar alle sammen smiley

Kommentér på:
Hjælp! Mærke?

Annonce