{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.963 visninger | Oprettet:

uduelig htc sensation / styresystem {{forumTopicSubject}}

hej bb

Er jeg en eneste der syntes at generalt htc styresystem er blevet sådan noget lort..

sådan har det været siden jeg har fået mit sensation for 4 måneder siden, fryser flere gang, genstarter selv, touch virker efter flere sekunder... sendte den ind til rep og de har bare typisk gendannet fra start og sendt den tilbage..

jeg har stadig mit 3 år gammel htc hd 2 liggende og den køre mere flydende end det nye sensation. Touch virker prompte på mit htc hd 2 hvor htc tænker før den gider noget...

min kammi havde samme problem og er gået over til samsung galaxy s3 og den køre bare sindsyg godt.

hvad har i andre oplevet?
Tror htc har pumpet så mange fede mobiler ud men glemte at gøre noget ved kvaliteten og software....

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  uduelig htc sensation / styresystem
  • Kasper H
    Kasper H Tilmeldt:
    aug 2010

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 653
    #2   9. jul 2012 Du må have fået en mandags model, for har ingen af de nævnte problemer med min.

• #3   9. jul 2012 Kasper H: har du mange eller kun få app liggende ?
    bliver din varm efter 15 min youtube video ?

det er også nogle af de problemer jeg har.

• #4   9. jul 2012 Det der med at den genstarter sig selv er noget som sensation er kendt for og det skulle være batteriet der er skyld i det..

• #5   9. jul 2012 Min gamle Sensation fungede heller ikke helt godt.

Den genstartede også styresystemet hele tiden.

• #6   9. jul 2012 Husk nu det godt kan være noget med alle de skod aps man kan få.. prøv en uge uden, helt frisk smiley

og hvis den stadig gør det.. tja, så må det være noget lort!

smiley

• Kasper H
    Kasper H Tilmeldt:
    aug 2010

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 653
    #7   9. jul 2012 Nu ved jeg ikke hvad du deffinerer som mange apps, men jeg har vel en 3-4 sider liggende.

Men ja, den bliver varm.

• #8   9. jul 2012 Samme problemer jeg har med min Incredible S. Kæmper i øjeblikket med at ophæve mit køb ved Telenor... Jeg er færdig med HTC - 4 mdr rep ud af de 16 mdr jeg har haft telefonen, det er bare ikke godt nok.

• #9   9. jul 2012 Det med at den genstarter kan løses ved at tage et lille stykke papir/pap ting og sætte det ned til batteriet ved oppe i venstre hjørne sådan at batteriet sidder mere fast..

• #10   9. jul 2012 Det er efter gendannet og jeg har maks 10 app nu såsom metro, billetter, bt, og nogle der er uden problemer...

stadig virker lortet ikke..

det sgu også min sidste htc.....

• #11   9. jul 2012 Jeg har faktisk hørt flere der er trætte af deres Sensation end folk der er glade for den.. Det må være lige den model der er noget lort .. Sådan er det jo desværre engang imellem

• Semilanceata .
    Semilanceata . Tilmeldt:
    jul 2012

Følger: 1 Svar: 22
    #12   10. jul 2012 SGS3 virker du smiley skynd dig og skift.

• #13   10. jul 2012 Jeg har kun haft HTC som smartphones. Havde først en HTC Legend. Den var fin nok bare meget langsom. Så købte jeg en Sensation året efter og den var jo meget hurtigere osv. Men ja den var der en del problemer med. Har nu en HTC One X og den spiller bare indtil videre ....

Kommentér på:
uduelig htc sensation / styresystem

Annonce