{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tablet - hvad kan i anbefale ?
  • #1   10. jul 2012 Har en Samsung 10.1 Tablet og er ganske godt tilfreds med dens kunnen smiley

• #2   10. jul 2012 hvis du vælger apple fra med det samme så det jo svært, har personligt haft android tablet i form af samsung galaxy tab, og var ikke imponeret, har hørt microsoft er på vej med noget

• #3   10. jul 2012 Har Samsung Galaxy tab 8.9 nu, synes den fungere rigtig godt, er selv tidligere ejer af en iPad og der synes jeg problemet var størrelsen, den var simpelthen for stor, hvorimod 8.9 har en perfekt størrelse, der er ikke det sted på skærmen jeg ikke kan nå med en af mine tommelfingre, samtidig kører den på 4G netværket, som jeg nyder godt af når jeg er i en af de større byer (dog nederen at det ikke dækker i hele landet endnu)

• #4   10. jul 2012 Indtil der kommer ordentligt Windows på tablets (x86, ikke ARM) så er en Android TELEFON eller en iPhone den bedste tablet du får. Lige nu kan tablets det samme som telefonerne, bare uden at kunne ringe. Skærmstørrelsen virker lidt ligegyldig.

Det er en gimmick du bliver træt af efter få uger.
    Du har en computer, og du har en telefon, og du lærer hurtigt at de hver især klarer deres opgaver nemmere end en tablet.

Ellers virker den her da røv fed:
    http://www.asus.dk/Eee/Eee_Pad/Eee_Pad_Transformer_TF101/
    Men hvor meget tekst når man lige at skrive på en tablet...

• #5   10. jul 2012 giver René V ret overvej om du har brug for en, har både haft galaxy tab og ipad2 begge var meget sjove de første par uger, så blev de solgt videre igen, en laptop og en smartphone så du godt kørende det andet er en mellemting som ikke rigtigt er brugbar i længden, anyways bare min erfaring

• #6   10. jul 2012 René V

Tror det er en smagssag, personligt bruger jeg min tab mere end jeg bruger computeren. Og det gælder både privat og til skole/arbejde

• #7   10. jul 2012 Jeg er enig om de 2 andre.

Min far købte den nye iPad, og ærlig talt, så bruger vi den kun til at gå på nettet engang imellem. Men mine brødre bruger den hele tiden til spil (7 og 9 år)

• #8   10. jul 2012 Men samtidig vil jeg også give dig ret, man bør overveje om man har noget at bruge den til. Jeg havde også den første Tablet som Samsung sendte ud, og den blev jeg hurtigt træt af, den var for lille og kedelig. Den blev primært brugt til at spille på når man sad i en kedelig VØ time

• #10   10. jul 2012 ipad

• #11   10. jul 2012 Dennis H

Jo man går glædeligt tilbage til Samsung, jeg har iPhone og som sagt også tidligere ejer af en iPad, synes den er for stor til at man kan betjene den med to tommelfingre. Har dog hørt at Apple vil lave en mindre iPad og hvis det bliver en realitet vil jeg MULIGVIS gå tilbage til Apple

• #13   10. jul 2012 Hvis jeg skulle have en Android tablet, så ville jeg helt klart købe en Amazon Kindle Fire. Den er meget billig, og mange i USA og UK har den model. Og den skulle være skide god smiley

• #15   10. jul 2012 hej smiley mange tak for jeres forslag og indlæg smiley
    jeg vil gerne have en tablet, da jeg skal til at arbejde i Norge, og ikk har så satans meget fritid smiley og jeg vil ikke til at slæbe min bærbar med over alt, så tænkte jeg det var nemmere med en tablet:) jeg skal arbejde ude i 3 uger også hjemme i en uge.. og det er på mange forskellige arbejdspladser, så jeg skal også bo i skurvogn, så der er jo ikke så meget plads smiley

• Mr. B
    Mr. B Tilmeldt:
    apr 2007

Følger: 1 Emner: 29 Svar: 487
    #16   10. jul 2012 @ . Vincentz .

Jeg tog for nyligt ud til en elekronikgigant og testede en 10-12 tablets af for at se hvilken en var den bedste.

For at gøre en lang historie kort, kan jeg sige med det samme at der ikke er noget der kommer i nærheden af den kvalitet og respons som:

1. iPad
    2. Samsung Tab 2
    3. Sony Tablet S

Alt det andet er simpelthen ikke værd at snakke om, når man ser på performance, software og lag.

Mit valg ville falde mellem en iPad og Samsung.

- Samsung er mere "fri" i den forstand, at du kan smidde musik og billeder over til venner fra din tablet, mens iPhone er låst og lukket, så du bliver nød til at gøre alt gennem iTunes.

- Men iPad'en føles lige et hak mere smooth end Samsungen, så jeg ville foreslå dig at gå ud og teste dem af.

• #17   10. jul 2012 Hvis du allerede har sagt fra med Apple, vil jeg anbefale Samsungs 8.9 (som jeg selv har) eller en tab 2 10.1 , for de har altså LANGT de bedste skærme

et godt bud fra miig, ville være en Galaxy Note , den FEDESTE alt-i-en mobil/tablet.

ps. sådan noget kina tablet: HOLD NU PENGEPUNGEN FRA DET SKRALD!!!! folk som siger de er bedre end mærketablets er bare små mennesker som er fattige eller ikk har mod til at prøve bedre.

Tag detfra en som har prøvet dem..
    Btw. HVAD FANDEN skal du bruge en full-size usb bort til!! Wtf?

ALT kan ordnes trådløst, tastetur, streaming, mus, harddisk, hørebøffer, internet, ja ALT, desuden ka jeg nævne dropbox, box, google+, kies air, ja ALT, SÅ FORKLAR mig lige hvorfor en usb port er nødvendig?

Desuden indbygges de for det meste kun i kina lort??? Og de har tit kun gammelt wifi hardware som er PIV ringe og langsomt, skal der flere spec på så er du allerede opppe i mærkeklassen...

Når ja, hvad forventer du diiq iøvrigt af en tablet? skal det være en erstatning af notebook/pc/bærbar, så kig på Asus, de levere kram endda med fuldt
    tastetur som, ved montering, klappes nemt sammen som en bærbar samt den så har 16 timer ialt..

• #18   10. jul 2012 Thez - nej han snakker om en mulig Ipad Mini smiley

• #19   10. jul 2012 (den asus jeg skriver om er linket til længere oppe)

• #20   10. jul 2012 Thez .

Muligvis, men som sagt så har jeg allerede iPhone, men jeg bruger min tab til så meget andet som jeg ikke gider på en mobil. f.eks. når jeg sidder om morgenen lige og læser lidt nyheder på børsen så gider jeg ikke gøre det på en lille mobil skærm, og samtidig gider jeg ikke starte computeren op for det, og det samme gælder når jeg i løbet af dagen lige tjekker nyheder, sender mails, osv.

• Søren S
    Søren S Tilmeldt:
    feb 2008

Følger: 1 Svar: 95
Kommentér på:
Tablet - hvad kan i anbefale ?

Annonce