619 visninger
|
Oprettet:
Billig bærbar til studiebrug? {{forumTopicSubject}}
Hey gutter og gutinder.
Tænkte at der nok var nogen herinde der havde lidt styr på de bærbare PC'er, så håbede på der måske var en der ville hjælpe mig (?).
Skal bruge den hovedsageligt til studiebrug, men den skal gerne kunne spille en smule hvis man keder sig i timerne (eksempelvis NFS, CS og andre "ældre" spil).
Derudover skal den være UDEN Vista (det er sådan et træls styresystem), men den må gerne understøtte det, så jeg evt. senere kan installere det på den!
Den skal simpelthen bare være så god som mulig, og ikke være dyrere end ca 5000kr.
Håber på lidt hjælp
Hilsen Simon Brejne...
maj 2007
Følger: 1 Emner: 10 Svar: 70
hvis det bare er til studie brug, så kan du altid smide 1024 mb ram i den mere, så har den havd den skal have
jan 2007
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 260
jan 2007
Følger: 7 Følgere: 6 Emner: 24 Svar: 881
Det er er IMB ThinkPad r61 så tror jeg ikke den hedder mere. Den kan trække nfsu 2 og cs. Jeg gav 4900 for den med alle det programmer jeg skal bruge i skolen.
jan 2007
Følger: 18 Følgere: 17 Emner: 44 Svar: 607
Og skal jo ikke spille sådan nogle psyko krævende spil, kan da spille CS og NFS på min stationære, og den er dårligere end den Thomas linker til
har tænkt på en Zepto Design, nøjagtigt denne: (link fjernet)
Hvad siger I om den?
Jeg får 5% rabat, og en taske, en mus og 2gb Kingston usb-pind, så umiddelbart synes jeg selv det lyder som en rimelig pris?
jan 2007
jan 2007
jan 2007
Synes også selv Zepto har nice design, og ud fra det jeg ved om computere (ikke vidlt meget, men lidt viden har man vel altid) er 1.5ghz dual core bedre end 1.8 Celeron processor, og de andre specifikationer ser, i mine øjne, også gode nok ud til at kunne trække lidt ekstra end Word og Excel
Men der kunne jo sidde et par hoveder herinde der virkelig havde forstand på det, som havde noget endnu bedre at byde på
jun 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 4 Svar: 20
hvis du forstår
feb 2007
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 4 Svar: 80
jan 2007
Billig bærbar til studiebrug?