Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Moving out cleaning 800 kr.
  • Break a lock of storage as I have lost the key for it. 350 kr.
  • Hanging curtains 800 kr.
  • Vi har køb en Elektrisk bil til vores barn- bilen hedder Toyota FJ Cruiser til 3 år og vi vil gerne have den komplet samlet til idag 350 kr.
  • Etablere udendørs stikkontakt 1.500 kr.
  • Samle børnemøbler 550 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  iPhone 4's - Samsung Galaxy s3
  • #1   29. jul 2012 det synes jeg helt sikkert at du selv skal finde ud af om du synes...

• #2   29. jul 2012 Okay, har bare ikke haft en Samsung før:)

• #3   29. jul 2012 Jeg ville gøre det.. Skiftede fra Iphone 4 til Samsung Galaxy S3 smiley Aldrig fortrudt.. Og så slipper du for Itunes.. (Mit største hate mod Apple) smiley

• #4   29. jul 2012 Ja det vil du blive glad for.

• #5   29. jul 2012 jeg skiftede også fra iphone 4 til S3 og jeg har ikke et sekund fortrudt

• #7   29. jul 2012 Ville heller ikke bytte mine Apple produkter for noget!

• #8   29. jul 2012 du bytter bare.... du kommer ikke til at fortryde....

• #9   29. jul 2012 Tror heller ikke du kommer til at fortryde..

• #10   29. jul 2012 du kommer til at miste penge på det i brugt pris i sidste ende, uanset hvad der er bedre så holder apple prisen

• #11   29. jul 2012 maximus - lige praecis..

og sg3 er haabloest umoderne om 1.5 aars tid - det er 4s ikke smiley

• #12   29. jul 2012 Umoderne, det er vist kun en troldmand der kan svare på det.

• #13   29. jul 2012 hvordan kan man være et sekund i tvivl om det :-)?
    Den samsung kan det dobbelte af hvad en iphone kan. Iphone er så meget bagud, og sælger kun på deres navn smiley Og dem der siger noget andet, har ikke haft en s3. Den er SÅ lækker den telefon. GØR DET ! smiley

• #14   29. jul 2012 den er også af plastik fantastic:)

• #15   29. jul 2012 Og holder stadig til flere tæsk og får ikke lommeridser mm som iphone smiley

• #16   29. jul 2012 det rigtig at den er plastic :D, men iphone sælger meget meget hurtigere end samsung, tror ejg venter til iphone 5 smiley

glæder mig allerede

• #17   29. jul 2012 Kasper - det er vidst bare gaetteri

tilgengaeld koster en iphone skaerm 2-300.- og en sg3 skaerm koster 1800.-

og iphone bliver ikke kun solgt paa navnet, det er noget vroevl

og saa er jeg en troldmand

• #18   29. jul 2012 battal A

god ide, der er ikke saa laenge endnu smiley

og hey, en iphone er mere klasse end sg3......

• #19   29. jul 2012 let the fanboy brawl begin:)

• #20   29. jul 2012 Ja gør det, du kommer til afvente noget tid endnu.

Men så vil du også blive fyldt af lykke ligesom alle æble drengene der gør disse produkter til en del af deres personlighed.

• #21   29. jul 2012 forskellen på folk der har apple er at de er pisse ligeglade med hvad i andre har, de har deres produkt i langtid og når de skal have nyt sælger de det til en god pris, i andre har the next big thing hver halve år og må sælge det til en brøk del af hvad i gav for lortet:)

• #22   29. jul 2012 Mere klasse, haha lige det jeg ville høre.

Elsker bare jer fanboys, der får et personlighedsboost af jeres telefoner og computer.

• #23   30. jul 2012 martin j

- der er jo ikke for sjov at lige meget hvor du gaar er der naesten altid en iphone inden for en kort radius, hvis den var saa daarlig ville folk ikke koebe den

man faar en hoej kvallitet, og man faar et produkt man ikke direkte mister penge paa, det er jo tankevaekkende at brugtprisen paa iphone 4 stadig er taet paa brugtprisen af sg3

• #24   30. jul 2012 Ja det ville være godt, det er den bedste mobil du kan få, og iPhone er MEGA lort, har flere venner der er skiftet som dig, og ingen har fortrudt det.

3 huset på strøget i kbh, der har alle minus 1 skiftet til s3 f.eks.

• #25   30. jul 2012 Samsung vinder på alle specifikationer og ydelse !
    iPhone vinder på design og funktionalitet - og så kører det hele bare mere i smør.

Så hvis du vil sidde med halvfed pede og nørde over nogen specifikationer tag Samsung - vil du istedet nyde noget der mærker og virker 112% behold din iPhone.

• #26   30. jul 2012 Vis mig lige en brugt SG3 til omkring 2.000 kr tak.

De iphones holder sgu ikke prisen så godt som du påstår.

Sammenlign eventuelt en iPhone 4 med en SG2 og husk at nyprisen var 1.000 krøjede på iPhone.

• #28   30. jul 2012 iPhone 3GS kom i 2009. Den kan i dag, i god stand, sælges for 1500,- plus minus.

I 2009 udgav Samsung deres Corby som ingen gider have i dag, ellers kan de give 500,-

Det er ikke svært at se hvem der har tabt her..

• #29   30. jul 2012 Eller også kan man købe en Samsung Omnia II, som på alle specifikationer er bedre end iPhone 3GS. Men hvor mange ville vælge den Samsung?

http://www.gsmarena.com/compare.php3?idPhone1=2836&idPhone2=2826

• #30   30. jul 2012 Hvorfor tale om taber og vinder?

Det har jo intet med at gøre hvor godt produktet er.

Tror nu også at Samsung er ligeglade, de vinder under alle omstændigheder og er den ubetinget største leverandør til smartphone markedet.

• #31   30. jul 2012 Den der har tabt, er den der køber et produkt med størst tab. Medmindre man er en person der bruger sine enheder til de dør, så er der ikke noget tab, rent økonomisk.

• #33   30. jul 2012 Vis mig noget bevis på at en iPhone 4 holder priser så meget bedre end en SG2 tak.

Alle jer fanboys svare jo ikke på hvad jeg spørger om.

Personligt er jeg fuldstændig fløjtende ligeglad med om min SG3 faldt til 1 kr. lige efter jeg købte den, så længe den giver mig hvad jeg vil have.

• #34   30. jul 2012 2000 er ikke normal brugt pris for en iphone 4... det burde du vide

• #35   30. jul 2012 Lige nu koster de nok lige meget. Men om et år koster en iPhone 4 stadig 1500,- plus minus, hvor en SGSII vil koste omkring 1000, alt afhængig af om den får næste opdatering af Android med.

• #36   30. jul 2012 med det i baghovedet er det tankevaekkende at 2g og 3g stadig kan gaa for 1000.-

netop fordi 2g har "old school" vaerdi smiley

• #37   30. jul 2012 Lolwut >>

Ja og med en nypris på 5.600 kr og brugt på 1.500 kr for iPhone og nypris på 4.600 kr og brugtpris på 1.000 kr for SG2.

Hvori ligger det fantastiske?

• #38   30. jul 2012 Dengang kostede de fra 4699,- så det er da ret fantastisk.

• #39   30. jul 2012 Ja det har du ret i.

Men så igen, hvem fanden køber telefon efter hvor godt den holder prisen, frem for hvor god den er og hvad den kan. Undskyld, men så er man sgu en fattigrøv.

• #40   30. jul 2012 Martin J

tjah, med biler taenker man da over brugt prisen... smiley

• #41   30. jul 2012 men det har jo intet med at vaere fattigroev at goere det vi snakker om

der er jo en grund til at android baserede telefoner generelt ikke holder en hoej pris

• #42   30. jul 2012 lol

Jeg tvivler på det er kriteriet for at købe en telefon, men nu kom det op som argument i tråden, og så forsvarede jeg iPhone. Og så er det da en bonus hvis man vil skifte den ud før den bliver for gammel.

For at få det på plads, synes jeg da også Samsungs Galaxy S serie er nogle fede telefoner, og Android har nogle charmer og forcer som iOS ikke har.

• #43   30. jul 2012 Ja det har noget med de mennesker der køber Apple produkter at gøre og intet andet. For man får jo ikke mere for sine penge.

Igen så tænker jeg i hvert fald ikke over gensalgsværdien når jeg køber noget, jeg køber det jeg har brug for og det som giver mig den bedste oplevelse, om det er biler eller telefoner.

Alt dette er forresten skrevet fra min iPad3 smiley

• #44   30. jul 2012 martin

man faar bestemt heller ikke mindre....

• #45   30. jul 2012 men folk kan vaelge hvad de vil

min telefon skal hedde iphone

min tablet skal hede ipad (aller sonys fine pad)

min computer skal du altid hedde "pc" og koere windows ^^

• #46   30. jul 2012 *hedde

• #47   31. jul 2012 ¤©º ° Frank Drebin º AKA BaBoom's Police Squad ¤©º °
    Samsung vinder på alle specifikationer og ydelse !
    iPhone vinder på design og funktionalitet - og så kører det hele bare mere i smør.

Så hvis du vil sidde med halvfed pede og nørde over nogen specifikationer tag Samsung - vil du istedet nyde noget der mærker og virker 112% behold din iPhone.

Han siger det som der er at sige ikke andet smiley
    Dog vil jeg sige det ikke virker 112 % altid smiley de har også fejl som alle andre smiley

• #48   1. aug 2012 Fuck nu brugtprisen på en skide telefon.. Køb en ny til den tid og sælg den til en 500 kr mere eller mindre. Det en fucking telefon smiley slap af med at bekymre sig om en skide 500 krone om 2 år.. Så er man en fattigrøv som der blev sagt længere oppe.
    Og Ja samsung vinder på specs og kan alt det en iphone ikke kan. Og nej jeg synes ik iphones design er pænere end en s3. hvis man har haft en s3 i hånden kan man mærke det bare virker og er meget hurtigere og holder dobbelt så lang tid strøm næsten som en iphone.

Har aldrig hørt nogen som har haft en iphone, og skiftet til en s2 eller s3 sige de vil ha en iphone tilbage, da de altid bliver klogere.
    Har dog hørt om folk der har gjort det omvendt.

Og hvis nogen er i tvivl kan man altid læse om test vindere/ crash tests og alt det andet på nettet. og hvis nogen kan finde et link hvor iphone vinder smiley link det pleaas ;)???

• Rasmus B
    Rasmus B Tilmeldt:
    okt 2008

Følger: 1 Emner: 177 Svar: 1.178
    #49   5. aug 2012 Som det er sagt så kan man sgu da være ligeglad på brugtprisen når man om 2 år skal bytte den eller sælge den.

Jeg har skiftet fra Iphone 4s til Samsung Galaxy S3 og kan kun sige at jeg skal have Iphone 5 når den kommer. Samsung er en klart KLART bedre telefon end Iphone - både med hensyn til specifikationer men i den grad også ydeevne!! Det rager mig dog en papand. Jeg har haft Iphone i mange år og elsker bare designet, brugervenligheden og Itunes.
    Så forhåbentlig inden længe kommer min måned gamle S3 ind på markedet smiley

Desuden har Samsung en ELENDIG service. Arbejder med at håndtere reperationssager, og selvom man i en sag har skrevet til samsung at kunden har gjort alt for at løse problemet - Software update gendannelse osv osv. Den går dog stadig i sort. Kunden får den tilbage 2 uger efter med besked om at de derovre har opdateret telefonen og den virker fint nok. En uge efter er kunden tilbage igen!!!
    Ikke alt det pis med Apple. Hvis de konstaterer en fejl på telefonen som ikke kan rettes op med en software update så får du bare en splinter ny tilbage. Ser jeg 9/10 gange.

Kommentér på:
iPhone 4's - Samsung Galaxy s3

Annonce