Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hænge vinreol op 350 kr.
  • Ny stikkontakt, der skal bores i væggen 600 kr.
  • Samle legetårn undendørs 1.000 kr.
  • skift fuger i badeværelse 2.000 kr.
  • Fjern ukrudt. 700 kr.
  • Rengøring - 32kvm 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Byg selv pc
  • #1   2. aug 2012 Altså bestille dele hjem, og bygge den selv? For så alle HW sites.
    Men hvis du mener vælge delene, og de bygger den for dig, kan du fx benytte komplett.dk eller proshop.dk Der kan du vælge en færdigsamlet pc og så skifte delene ud med nogle bedre.

• #2   2. aug 2012 at de bygger den for mig

• #4   2. aug 2012 valge selv dele så smiley

• AM !
    AM ! Tilmeldt:
    mar 2007

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 625
    #5   2. aug 2012 http://www.proshop.dk/CustomPCBuilder/Default.aspx

• #6   2. aug 2012 computeam fx

• Jesper M
    Jesper M Tilmeldt:
    jan 2010

Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 7
    #7   2. aug 2012 Hos MM-vision i Roskilde for man mest for pengene efter min mening, hvilket også gjorde at jeg selv lagde 13.000.- der for 1½. år siden.

Jeg kunne ikke engang købe delene hjem selv og samlet det billigere, og man kan få det konfigureret som man vil have det, ud fra hvad de har på deres side. Det eneste der bliver ændret, så er prisforskellen mellem 2. ting. smiley

• AM !
    AM ! Tilmeldt:
    mar 2007

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 625
    #11   3. aug 2012 Hvad mere skal du bruge ? Alle delene kan du jo slå op på deres side....

• Jesper M
    Jesper M Tilmeldt:
    jan 2010

Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 7
    #12   3. aug 2012 Steffen. Jeg kunne ikke finde nogle af delene billigere når jeg kiggede på hvad det ville blive total, selv hos Komplett.dk

Eller jo, det blev 200.- billigere i alt. Men hvordan kan du sige de sparer på komponenterne? Som jeg kan se det, så er grafikkort, ram, bundkort, styresystem, osv.osv. det samme eller bedre end man kan få i andre PC'ere? Ja, man kan da altid få bedre, sådan er det med alt. Biler, , køkkengrej, damer osv.osv.

Men man er jo nød til at sætte grænsen et sted for hvad man vil punge ud. smiley

Kommentér på:
Byg selv pc

Annonce