{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.208 visninger | Oprettet:

Mr.Frost .
Mr.Frost . Hjælpe-administrator

Følger: 44 Følgere: 44 Fotoprofiler: 1 Emner: 634 Svar: 2.318

formatering af ekstern HDD det må ikke ske {{forumTopicSubject}}

hey har en 600 gb ekstern som jeg har prøvet på at få til at virke i en nas uden held og nu når jeg sætter den til via en ekstern hardisk. ber den mig om at formatere disdken inden jeg kan bruge den, og det skal den ikke for der ligger data på den som ikke må slettes...hva kan man gøre :S

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  formatering af ekstern HDD det må ikke ske
  • allan h
    allan h Tilmeldt:
    mar 2007

Følger: 1 Emner: 4 Svar: 648
    #1   5. aug 2012 en ext hdd som er en usb kan ikke bruges som en nas. da en nas hdd er en netværks hdd, det vil sige den er tilsluttet til ens netværk med et netkabel. hvis det er en nas hdd du har kan du formater den med det program som følger med til din nas. eller ind i dens menu skulle du også have den mulighed

• Mr.Frost .

#2   5. aug 2012 jamen den er i raw format nu her og kan jeg ikke få den til at være ntfs eller fat32 uden at miste data

• #3   5. aug 2012 Du er nok kommet til at slette filsystemet i dit forsøg på at få den til at virke som en netværks disk, du kan prøve at genskabe din data med et af de mange recovery programmer, eller også vinke farvel til det du havde gemt på den.

• #4   5. aug 2012 Kan huske et program der hed partition magic det kunne ændre Fil system uden at slette data

• Mr.Frost .

#6   5. aug 2012 ja den har virket som ekstern og så smed jeg den i en nas hvor den ik virket så tilbage til ekstern og der virket den ikke men vil da prøve med partition magic

• #7   5. aug 2012 Skulle ikke undre mig at PMagic ikke virker da filsystemet er blevet væk eller beskadiget, hvis du havde haft en harddisk hvor filsystemet var intakt, så kan man godt konvertere det om til noget andet, men tror det bliver noget svære med et der er beskadigt/manglende.

Var det mig så havde jeg gendannet filerne med GetBackData eller Kroll Ontrack, også gemt det på en anden harddisk, også formateret den "defekte" også smidt det over igen.

Kommentér på:
formatering af ekstern HDD det må ikke ske

Annonce