{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.029 visninger | Oprettet:

God bærbar ? {{forumTopicSubject}}

Ja jeg overvejer om ikke snart man skulle have en ny bærbar og sidder og kikker lidt.¨

Den skal bruges til lidt af det hele også spil. Men hvor vild en bærbar skal man have for at kunne trække de nye spil?

Kikker lidt på denne her.
http://www.proshop.dk/Baerbar/ASUS-N76VZ-V2G-T1052V-2328207.html?utm_source=edbpriser&utm_medium=cpc&utm_campaign=pricesite

Er det at overdrive?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  God bærbar ?
  • #3   8. aug 2012 Jamen jeg spiller ikke rigtigt så meget men derfor skal den stadig kunne trække de spil der er der nu. Er mest til CS, Diablo, COD og spil i den genre.

• #10   8. aug 2012 Hvad siger i til denne? Den har også SSD harddisk. Men der er graffikken ik så god?

(link fjernet)

• #13   9. aug 2012 Ahh da jeg ikke er det store geni havde jeg ikke set forskellen på SSD og SSHD. Går ud fra at det SSHD så bare er en "tunet" normal harddisk.

Ville det være en ide at finde en med I5 processor så der er sparet lidt der og til gengæld bedre graffik/harddisk?

• #15   9. aug 2012 Tak for videoen. Det gjorde da ikke interessen mindre til ASUS. Tror det bliver sådan en så smiley

Så lige idag at Windows 8 så småt er ved at komme. Så måske skulle man vente og få den med windows 8?

• #17   9. aug 2012 Hehe okay. Det skal nok passe det du siger smiley Skilte lige min nuværende bærbar ad for at se om det kunne være skidt der gjorde at den nogle gange hakkede i spil. Og der var sku nogle ordentlige totter i de ripper hvor blæseren blæser luft ud. Så nu hakker den da ikke i cs mere. Det har nok været fordi den blev for varm at den gjorde det.
    Så måske den kan lidt i nu selv om den er 4 år gammel ca smiley

• #19   9. aug 2012 Ja den kommer også til kort når jeg skal redigere videoer fra mit actioncam. Det tager en krig smiley

Tror jeg bestiller den ASUS idag. Er du sikker på der er bluray brænder i den?

Kommentér på:
God bærbar ?

Annonce