{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
762 visninger | Oprettet:

brian i
brian i
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 17

Pc vs. surround... {{forumTopicSubject}}

Hej har en makker som spurgte mig igår om man kan koble et surroundsæt som er beregnet til at sætte til tv, til en bærbar pc ? det kender jeg ikke svaret på, så jeg håber at der en her på Baboom som ved det smiley og evt. hvordan man gør det ?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Pc vs. surround...
  • #1   11. aug 2012 Ja det kan man godt, hvor meget man kan udnytte det afhænger af hvilke stik der er på pcen og på anlæget.

• #2   11. aug 2012 ja, det kan du sagtens.. hvis han har aux indgang eller hvad det hedder nu om dage.. smiley

• brian i
    brian i Tilmeldt:
    okt 2007

#3   11. aug 2012 ok. har lige snakket med ham, han siger at der ingen stik er på højtalerledningerne, hvad gør man så ???

• Morten a
    Morten a Tilmeldt:
    okt 2008

Følger: 1 Emner: 25 Svar: 155
    #4   11. aug 2012 Kommer an på det udstyr han har.

højttalerne kan ikke sættes til hans pc direkte.

Højttalerne skal sættes til en forstærker som han sikkert har i fobindelse med soround sættet.

På den forstærker er der måske phono HUN indgang. (Hvid og rød hun stik)

Han skal så have et minijack 3.5 til phono HAN kabel som han så sætter i pc lydudgang (hørretelefoner) (Men dette er kun stereo lyd)

Hvis pc´en har HDMI udgang og Suround systemet HMI indgang så kan der også laves lyd således.

Men Link til Det udstyr han har så kan folk nemmere hjælpe.

EVT kom på hifigalleri.dk

• #5   11. aug 2012 HDMI for digitalt surround, hvilket er nemmest.
    Ellers kan du købe et lydkort der kan sidde i en USB port, med alle de udgange du skal bruge.

• #6   11. aug 2012 rene v 's svar er det bedste ville jeg mene men selv hvis computeren skal flyttes hele tiden ville jeg gå igenne hdmi

• #7   12. aug 2012 HDMI, optisk eller coax.

Der må da sidde en af de udgang på den fister?.
    og så er det bare ind i forstærkeren med den anden ende.

• brian i
    brian i Tilmeldt:
    okt 2007

#8   12. aug 2012 Hm.. det er da vist noget bøvl at lave.... ham han har fået sættet af, havde sat det direkte ind i hans dvd afspiller i sådan nogen tryk ned dimser hvor man putter ledningerne ind i. så han har ingen forstærker !!!

• #9   12. aug 2012 Trydimser...?
    Lyd skal da ikke IND i et DVD-drev, det er da netop der lyd og billede kommer UD...

Kommentér på:
Pc vs. surround...

Annonce