{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
748 visninger | Oprettet:

Hvor mange får mail fra baboom hver dag nu? {{forumTopicSubject}}

Efter baboom har skiftet design, får jeg en mail hver evig eneste dag om at der er nye hændelser på baboom, kl 06:01

Jeg har fravalgt ALT der har noget at gøre med at få notifikationer på mail, men får sgu alligevel det spam hver dag.

Andre der også er begyndt at få mails efter designet skiftede og man SKULLE tilføje en mail.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvor mange får mail fra baboom hver dag nu?
  • #1   14. aug 2012 gør alle, sådan har det altid været på de andre sider, fx bilgalleri og mcgalleri, bare sæt det i dit spamfilter.

• #2   14. aug 2012 Også her.. kæft det spiller bare det nye! lol

• BaBoom.dk
    BaBoom.dk Administrator

Følger: 1 Følgere: 101935 Emner: 36 Svar: 74
    #3   14. aug 2012 Det er pt. således at man kan fravælge at få mail omkring hændelser der vedrører ens egen person eller ting.

F.eks.

Kommentarer til mit galleri
    Kommentarer til mine fotoalbums
    Kommentarer til mine videoklip
    Nye udfordringer
    Beskeder til mine markeds-annoncer
    Ansøgninger om venskab
    Medlemsansøgninger i grupper
    Beskeder i beskedcenter

Ud over dette kan man vælge at overvåge andres

Gallerier
    Markedsannoncer
    Videoklip
    Fotoalbums
    Forumemner

Ideen med at overvåge ting er netop at man ikke vil gå glip af noget. Derfor får man dagen efter en e-mail hvis man ikke har reageret eller overset en hændelse.

Man kan dog altid framelde overvågning ved at slette abonnementet.

Det er som sagt, som det er nu - men vi vil snart lave om på dette system, så man kan vælge helt at undgå de daglige mails om notifikationer.

Mvh. Rikke/Baboom smiley

• #4   14. aug 2012 BaBoom.dk
    ja, problemet er så, at efter det nye design er kommet, at selvom man har fravalgt ALT e-mails, får man dem alligevel.

• #5   14. aug 2012 Jeg får ikke mails, efter jeg har frameldt gælder også de andre sider jeg bruger

• BaBoom.dk
    BaBoom.dk Administrator

#6   14. aug 2012 Sonny K: Pt. kan man ikke afmelde alt. Men får du mail om ting, du har meldt fra, så hører vi gerne om det. Når du får mailen, så bedes du lægge mærke til, om du har fået notifikationer for noget af det indhold, som du har abonnement på. I så fald er det derfor mailen udsendes.

Mvh. Rikke/Baboom smiley

•  Munk Ole  
     Munk Ole   Tilmeldt:
    feb 2007

Følger: 4 Følgere: 3 Svar: 3.569
    #7   14. aug 2012 Får en mail hvor der står: "Hej AssViolater,

Der er sket noget nyt på din konto på BaBoom" osv osv.. Har slået alt fra..

Men det kan relativt nemt fikses ved at oprette en regel i jeres mail program der blocker alle mails med emnet "Nye hændelser på din konto"

• BaBoom.dk
    BaBoom.dk Administrator

#8   14. aug 2012 AssViolator: Som jeg skriver længere oppe, så bliver det snart muligt at melde alle mails fra.
    Men grunden til at du får mails nu, er at du har oprettet abonnementer på f.eks en forumtråd. Denne mail vil du få så længe abonnementet er oprettet.

Mvh. Rikke/Baboom smiley

Kommentér på:
Hvor mange får mail fra baboom hver dag nu?

Annonce